F1: Ecclestone átírná a motorszabályokat

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.06. 11.30

Az F1 ura nagyon bízik benne, hogy a Forma-1-ben 2014-ben bevezetett motorokat talán vonzóbbá, izgalmasabbá lehet tenni.

Bernie Ecclestone számtalanszor elmondta már, hogy mennyire nem tetszenek neki a Forma-1-be idén érkezett 1,6 literes turbós V6-os, hangsúlyos hibrid komponenssel integrált erőforrások, amelyekre még versenyenkénti 100 kg-os fogyasztási limit is vonatkozik.
 
Az F1 ura egy új interjúban megint kikelt az újítás ellen, hozzátéve, hogy szeretné, ha legalább szabálymódosításokkal lehetne  – vélekedése szerint – javítani a helyzeten.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Itt vannak az új motorok, nekem nem tetszenek. Talán lazíthatnánk a fogyasztási korlátozáson és növelni lehetne a fordulatszámot. Majd meglátjuk” – mondta a Guardiannek.
“Az autók külsejét meg lehet szokni” – utalt az idei “férfias” orrokra. “Amikor jön valami változás, sosem tetszik. Viszont azt nem lehet megszokni, hogy nem lesz hang” – hozta elő másik vesszőparipáját, a turbós V6-osok jóval halkabb, ” rotyogósabb” zaját.
“Sok szurkoló szeretné már látni, hogy Vettel kudarcot valljon, Hiszen nem is csak tavaly, de sorozatban négy évben lett bajnok” – célzott a Red Bull versenyképtelenségére, amelynek egyik oka a Renault motorjainak “éretlensége”, és ami alaposan átírhatja az erőviszonyokat idén.
“De azt sosem értettem, hogy miért kell az energiatakarékosság kedvéért változtatni a motorokon. Ez az utcai autók asztala, nem a Forma-1-é. Itt gyorsnak és hangosnak kell lenni. És az is tény, hogy ez az egész változtatás egy rakás pénzbe került.”

Kommentek

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Százezerszer büntették meg az autósokat

Közel kétmilliárd forintot kellett fizetniük tavaly az autósoknak a fővárosi közterület-felügyelők intézkedései után. Olyan 70 ezer helyszíni bírságot róttak ki rájuk, bő 36 ezer alkalommal szereltek fel kerékbilincset, és közel 4600 autó elszállítását kezdeményezték.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.