F1: Vettel 2017-ig lekötve?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.05. 09.30

A Red Bull motorsportfőnöke elszólta magát, kiderült, hogy Sebastian Vettelnek és a főtervező Adrian Neweynak is még hosszú évekre szóló szerződése van a csapattal.

Sebastian Vettel a jelenlegi helyzet alapján a lehető legrosszabbkor hosszabbított szerződést a Red Bull-lal, kiderült ugyanis, hogy egészen 2017-ig le van kötve az idei évnek siralmasan nekifutó csapatnál.
A német pilótának korábban 2014-ig szóló papírja volt, amit aztán egy évvel, 2015 végéig terjesztettek ki tavaly, de most kisült, hogy azóta újabb szerződést írt alá, ami további két évet jelent. Ez derült ki az osztrák Servus TV legutóbbi adásából, ahol a Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko, valamint háromszoros világbajnok honfitársa, egyben a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda szerepelt – már ha hinni lehet a viccelődésüknek. 

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Az egymást bő negyven éve ismerő két osztrák egymást ugratva tárgyalta meg az igazolási helyzetet.
“Niki minden nap beállít és megkérdezi, hogy mehet-e Newey (Adrian, főtervező) és Sebastian” – kezdte Marko.   
“Azonban te mindig azt válaszolod, hogy 2017-ig van szerződésük” – feleselt Lauda.
“Így van, szóval miért jössz mégis minden nap?” – így a Red Bull-főnök.
“Hát a reggeliért!” – replikázott nevetve a mercedeses fejes.
Bár a Mercedes sem titkolja az érdeklődését, Vettelt már jó öt éve kötik a Ferrarihoz, gyakorlatilag minden nyáron felröppen, hogy a következő, vagy az azutáni idényben a maranellói csapathoz igazol, jelenleg 2016 a legutóbbi “információ”. 
Eddig persze nem sok oka volt mozdulni a sorozatban négy bajnoki címet nyerő versenyzőnek, de ha a Red Bull nem tud kimászni a jelenlegi gödörből, változhat a helyzet, hiszen a csúcspilótáknak mindig vannak eredményekre vonatkozó kitételeik a szerződéseikben…  

Kommentek

Két furgon nyolc parkolóhelyet foglalt

Győrben két elkanászodott furgon rabolt rá rendesen a rendelkezésre álló parkolóhelyekre.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.