F1: Csak áprilisra lesz kész a Lotus

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.05. 16.40

A Lotus-csapat teljes egészében kihagyta az első téli tesztet, majd a bahreini két hétben messze nem tudta elvégezni a tervezett munkát. A technikai főnök szerint még egy hónap, mire gatyába rázzák az E22-est.

A Lotus egyedüliként nem utazott el az első téli Forma-1-es tesztre, az E22-est csak a az elmúlt két hétben zajlott bahreini tesztelésre vitték el. Az autó gyermekbetegségei és a Renault-erőforrás problémái miatt nagyon keveset futottak, így a technikai főnök, Nick Chester szerint csak jó egy hónap múlva, a Bahreini Nagydíjra lesznek készen. 

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Nagyon sokban függ majd attól, hogyan haladunk a Renault-val folytatott munkával” – mondta az ESPN-nek.
“De nem hiszem, hogy az lenne a gond, hogy nem értjük a motor, egyszerűen csak a futás hiánya a baj. Értjük az erőforrást, egyszerűen csak több kilométer kell még. Renault-nak is több kilométer kell még, hogy kiismerje az erőforrást, nekünk is el kell érnünk, hogy egy teljes versenytávon megbízhatóan működjön az autó.” 
Az igen nyögvenyelős tesztelés ellenére Chester szerint alapvetően jó a konstrukciójuk, leginkább hibrid komponens, az ERS, és az azzal szoros együttműködésben álló fékrendszer zavar bele a képbe. (Hasonlóan a Red Bullhoz.)
“A kasztni tapadása nem rossz, persze idén kisebb a leszorítóerő. A fő probléma a kasztni és az erőforrás, az energia-visszanyerő rendszer összhangja. Nem kiszámítható, a versenyzők nem tudhatják előre, mi is történik, amikor megérkeznek a kanyarba. A rendszer nem működik ugyanúgy minden alkalommal, ez megzavarja a pilótákat és sok időt vesz el.” 

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.