F1: Csak áprilisra lesz kész a Lotus

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.05. 16.40

A Lotus-csapat teljes egészében kihagyta az első téli tesztet, majd a bahreini két hétben messze nem tudta elvégezni a tervezett munkát. A technikai főnök szerint még egy hónap, mire gatyába rázzák az E22-est.

A Lotus egyedüliként nem utazott el az első téli Forma-1-es tesztre, az E22-est csak a az elmúlt két hétben zajlott bahreini tesztelésre vitték el. Az autó gyermekbetegségei és a Renault-erőforrás problémái miatt nagyon keveset futottak, így a technikai főnök, Nick Chester szerint csak jó egy hónap múlva, a Bahreini Nagydíjra lesznek készen. 

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Nagyon sokban függ majd attól, hogyan haladunk a Renault-val folytatott munkával” – mondta az ESPN-nek.
“De nem hiszem, hogy az lenne a gond, hogy nem értjük a motor, egyszerűen csak a futás hiánya a baj. Értjük az erőforrást, egyszerűen csak több kilométer kell még. Renault-nak is több kilométer kell még, hogy kiismerje az erőforrást, nekünk is el kell érnünk, hogy egy teljes versenytávon megbízhatóan működjön az autó.” 
Az igen nyögvenyelős tesztelés ellenére Chester szerint alapvetően jó a konstrukciójuk, leginkább hibrid komponens, az ERS, és az azzal szoros együttműködésben álló fékrendszer zavar bele a képbe. (Hasonlóan a Red Bullhoz.)
“A kasztni tapadása nem rossz, persze idén kisebb a leszorítóerő. A fő probléma a kasztni és az erőforrás, az energia-visszanyerő rendszer összhangja. Nem kiszámítható, a versenyzők nem tudhatják előre, mi is történik, amikor megérkeznek a kanyarba. A rendszer nem működik ugyanúgy minden alkalommal, ez megzavarja a pilótákat és sok időt vesz el.” 

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.