Schumachernek szörnyű pechje volt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.02.27. 08.30

Michael Schumacher egyik nagy ellenfele, az 1997-es világbajnok Jacques Villeneuve is megszólalt a hétszeres bajnokkal kapcsolatban. A kanadai versenyző is sajnálja a balesetet.

Jacques Villeneuve sosem volt Michael Schumacher rajongója, hiszen 1997-ben a német ferraris a szezonzáró futamon egyenesen megpróbálta kilökni a Williams kanadai versenyzőjét, hogy ezzel akadályozza meg a bajnoki cím megszerzésében.
A régről fakadó ellenszenv sem akadályozza azonban Villeneuve-öt abban, hogy sajnálja a tavaly december végén egy síbalesetben súlyos agysérüléseket szenvedett Schumachert. A kanadai szerint borzalmas balszerencse volt az esés.
“Egyszerűen pechje volt. Egész életében a határon egyensúlyozott, de a silverstone-i baleseten kívül, amikor a lábát törte (1999-ben), sosem sérült meg. Óriási kockázatokat vállalt, motoron egyszer a nyakát is törte. Ő egyszerűen így élt.”


“Ha versenyzés közben történik valami, az bizonyos értelemben elfogadható, de amikor a pályán kívül történik, az szörnyű. Igazából mindig szörnyű az ilyesmi. Borzongató ez az eset, ugyanis még csak nem is ment gyorsan. Lassan haladt, szóval egyszerűen csak szörnyű pech” – magyarázta a brit Mirrornak az egykori Williams-, BAR-, Sauber- és BMW-pilóta. “Ez is mutatja, hogy mindegy ki vagy, mindegy mit csinálsz, a balszerencse ellen nincs mit tenni.”
“Szörnyű eset, de a legszörnyebb a család számára, akik nem tehetnek mást, csak várnak. Én egész életemben síeltem, őrült dolgokat csináltam, de alig sérültem meg, szerencsés voltam. Egyszer ütöttem csak ki magam. Ha az ember elkezd síelni, megtanulja, mikor mehet és mikor nem. De még így is beüthet valami.”  
“Én épp ezért csakis ismert terepen síelek. De így is jártam már rosszul, és a világ legjobb síelőivel is történhet valami. A világ legjobb autóversenyzőivel is történhet baleset a közúton is, ez ellen nem lehet tenni. Az ember egész életében kísérti a szerencsét, bízva benne, hogy nem lesz baj, ha pedig mégis, akkor nem komoly, de Michael végtelenül peches volt, igazán szomorú.”
“Michael mindig kemény fickó volt, szóval ez csak csúnya balszerencse. Persze a balesetek miatt nem lehet betiltani a síelést, nem lehet engedélyhez kötni.”


“Természetesen a legjobbakat kívánom neki! Sosem volt olyan rossz a viszonyunk, hogy rosszat kívánjunk egymásnak, mindig is tiszteltük a másikat. De még nála is jobban sajnálom a családját” – szögezte le a 42 éves versenyző, aki idén a ralikrosszal próbálkozik.
Schumacher immár kilenc hete fekszik kómában a grenoble-i egyetemi kórházban, ahonnan továbbra sem érkeznek egyértelműen jó hírek, ez pedig egyre inkább aggodalomra adhat okot. 

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.