Vettel: Nem lesz gyors megoldás

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.02.20. 08.30

Sebastian Vettel az első, pocsékul sikerült bahreini tesztnap után elismerte, hogy továbbra is bőven vannak problémák a Red Bullnál és a Renault-nál is, nem várható hirtelen javulás tőlük.

A Red Bull három héttel ezelőtt Jerezben négy nap alatt mindössze 21 kört teljesített, túlzás nélkül katasztrofálisan kezdte 2014-et a címvédő csapat.
A Red Bull, valamint a motorszállító Renault is javításokat ígért a héten elkezdődött második, bahreini tesztre, de úgy tűnik, három hét sem volt elég a hibák kijavítására: Sebastian Vettel a nap nagy részét a garázsban töltötte, és mindössze 14 kört hozott össze. A szerdai tapasztalatok után nem volt túl bizakodó:


“Nem olyan egyszerű gyorsan kijavítani mindent, de azt hiszem, átlátjuk a problémákat. De nem lesz könnyű megoldást találni rájuk. Azt hiszem, a jerezi gondokat kijavítottuk, ott a melegedéssel voltak bajok, a mai pár kör alapján ez már nem okozott problémát. De gyakran előfordul, hogy egy hiba kijavítása után jön egy újabb” – mondta a négyszeres világbajnok.
“Úgy gondolom, hogy a Red Bull részéréről is van mit javítani a megbízhatóságon – úgy általában az autó hőháztartását illetően -, és a Renault részéről is van még tennivaló. De nem lenne szép dolog kettéválasztani ezeket, egy csapatot alkotunk, együtt voltunk sikeresek az elmúlt néhány évben.”


“Nem épp ilyen kezdést reméltünk, de nagy koponyák dolgoznak, szóval remélhetőleg sikerül majd helyrehozni a dolgokat!”
Vettel legjobb köre bő három másodperccel maradt el a szerdai leggyorsabb, a Force Indiá-s Nico Hülkenberg idejétől, de a címvédő hangsúlyozta, hogy eddig nem is tudott valódi gyors kört futni.
“Nyilván nem örülünk, hogy itt tartunk, de hosszú út áll még előttünk. Egyelőre elég nehéz lenne megmondani, hol is állunk, nem sokat ültem az autóban. Az első benyomás nem rossz, de jóval többet kell még vezetni, hogy meg tudjam ítélni az autót, a megbízhatóságot és a teljesítményt. Azt nem tudom, hogy a többiek mit csinálnak, de úgy tűnik, többet tudnak menni. Nem tudhatom, hogy kevesebb gondjuk van-e, mint nekünk, de az biztos, hogy sok munka vár még ránk.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.