Ha Forma-1-es pilóta ül a közel 1000 lóerős LaFerrari volánja mögé, biztosak lehetünk benne, hogy nem fog óvatoskodni a bő 300 millió forintot érő Ferrarival, rendesen elkeni a száját a közel 1000 lóerős vasnak. Hatványozottan igaz ez Kimi Räikkönenre, aki hidegvérrel taposta tövig a pedált, és úgy gondolta, hogy belefér egy kis játék a kanyarból kifelé, de győzött a fizika. 
Nézzétek meg, mi lett a vége:
Láthatóan a csúnya megpördülés után sem ment el a kedve, úgy hajtotta a vörös paripát, hogy még a kipufogó is lángot vetett. Szerencsére sem az autó, sem a benne ülők nem sérültek meg.
A pokoli Ferrari 6,3 literes V12-es belsőégésű motorja 800 lóerős teljesítményre képes (9250/perc fordulatszámon), ám ezt még további 163-mal fokozza egy elektromotor, így összesen 963 lóerővel gazdálkodhat a LaFerrari szerencsés tulajdonosa. A hajtáslánc valójában két villanymotort kapott, ám az egyiknek nincs más feladata, mint a segédrendszerek kiszolgálása.
Az akkumulátorokat a fékezésen kívül a V12-es motor is tölti, például olyankor, amikor a rendelkezésre álló nyomatékát képtelen volna az aszfaltra vinni a Forma 1-es duplakuplungos váltóban végződő erőátviteli rendszer, tehát mondjuk kanyarodás során. 
A mindössze 1255 kilogrammos Ferrari vázszerkezetét úgy alakították ki, hogy a hibrid hajtáslánc okozta plusz tömeg ellenére kompakt és ideális tömegeloszlású (41:59) maradjon. A monocoque szerkezetet nem kevesebb mint négy különböző szénszálas kompozit anyagból formálták meg a Forma-1-es autóknál szokásos eljárással.
Álló helyzetből százra kevesebb mint 3, kétszázra kevesebb mint 7, háromszázra 15 másodperc alatt (!) gyorsul. A végsebessége valahol 350 km/óra felett van. Fékjei sem akármilyenek, elöl 398, hátul 380 milliméteres féktárcsák lassítják. A LaFerrari 4702 mm hosszú, 1992 mm széles, és 1116 mm magas, tengelytávolsága 2665 mm.