F1: Vettelt aggasztják a motorproblémák

Bahreintől többet vár

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.02.17. 10.35

Sebastian Vettel nem titkolja, hogy komoly gondjaik voltak az első téli Forma-1-es teszten, de bízik benne, hogy a héten induló bahreinin gyakorlás már jobban megy majd.

A Red Bull számára kész katasztrófa volt a három héttel ezelőtti első téli Forma-1-es teszt, hiszen Jerezben a Renault erőforrásának problémái, plusz az RB10-es hűtési gondjai miatt Sebastian Vettel és Daniel Ricciardo mindössze 21 kört hozott össze négy nap alatt.
Adrian Newey és stábja Milton Keynesben nekilátott az autó áttervezésének, a Renault pedig gőzerővel dolgozott az elmúlt időszakban viry-i központjában, hogy versenyképessé, de legalábbis használhatóvá tegye az 1,6 literes turbós V6-osát.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


A héten Bahreinben megkezdődik a második teszt, a címvédő Vettel így beszélt jerez tanulságairól és a kilátásokról:
“Más csapatok gyűjtötték a kilométereket, ami nagyon fontos, hiszen minden teljesen új. De azért jobb, hogy ilyenkor, a teszten vannak problémák, mintha később, a versenyeken lennének. Remélem, hogy Bahrein már jobban alakul!” – mondta a Sport Bildnek a címvédő.
Ami a Renault-motorok bajait illeti, Vettel óvatosan fogalmazott: 
“Nem szabad elbagatellizálni ezt, az új erőforrások óriási kihívást jelentenek. Minden teljesen új. Hiszem, hogy a Renault-val közösen megoldjuk a jerezi gondokat, de arra nincs garancia, hogy más nem romlik el.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.