F1: Alonso Massára hagyta a fejlesztést?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.02.13. 12.35

Felipe Massa azt mondja, tavaly a Ferrarinál csak ő végezte a szimulátoros munkát.

Felipe Massa 2013 végén, nyolc idény után elhagyta a Ferrarit, hogy 2014-től a Williamsnél folytassa a pályafutását. Brazil újságíróknak most arról beszélt, hogy nem csak a maranellói csapat számára volt hasznos az elküldése.
“Hogy őszinte legyek, úgy érzem, hogy kellett ez a változás nekem és a Ferrarinak is. Ha telik-múlik az idő és semmi sem változik, akkor megcsappan a motiváció.” 

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Nagyon elégedett vagyok, főleg azzal, ahogyan a Williamsnél fogadtak. Az első naptól, amikor beléptem a gyárba, mindenki nagyon segítőkész volt, 100 százalékosan elfogadtak és hisznek a potenciálomban. A Williamsnél hallgatnak rám. Persze ez nem azt jelenti, hogy a Ferrarinál nem figyeltek rám, ott is hallgattak rám.”
A 32 éves brazil veterán hozzátette, néha csakis rá hallgathattak, ugyanis Alonso nem volt túl aktív az év közbeni fejlesztésben: “tavaly, amikor az autó fejlesztésén dolgoztam, gyakorlatilag csak én ültem a szimulátorban, Alonso nem volt ott.”
A megjegyzés persze nem vet túl jó fényt Massára, hiszen a vörös autó nem javult a szezon alatt, de azt mondja, ez a rossz szélcsatorna miatt volt.
“Sokszor szembesültünk vele, hogy a dolgok nem úgy működnek, ahogy kellene. Szinte minden versenyhétvégére vittünk fejlesztéseket, de az autón nem váltak be. Versenyképes autóval kezdtünk, de versenyképtelennel fejeztük be az évet, a Red Bullhoz képest pont fordítva.”

Kommentek

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.