F1: Kimászik a gödörből a Renault?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.02.11. 10.30

A Renault-nál azt mondják, hogy a Lotus múlt szombati tesztje számukra is biztató volt, úgy tűnik, máris sikerült néhány problémát orvosolni a Jerezben csúnyán leszerepelt motoron.

A jerezi teszt nagy meglepetése volt a Renault új, 1,6 literes turbós V6-osainak leszereplése, a teszten a három kliensük (a Red Bull, a Toro Rosso és a Caterham) alig-alig tudott dolgozni az erőforrás különböző hibái miatt. 


A negyedik partner, a Lotus az első hivatalos teszten nem vett részt, azonban múlt pénteken és szombaton Jerezben a filmforgatási keretet kihasználva pályára küldték az E22-est – állítólag a Renault állta a cehet, hogy kiderüljön, sikerült-e valamit javítani a motoron.
A hírek szerint az első napon csak egy kört futott az autó, azonban szombaton minden flottul ment. A Renault megerősítette a Lotus közlését, miszerint a teljes 100 km-es keretet kihasználták, összesen 22 kört ment az E22-es, méghozzá “megbízhatósági problémák nélkül”.
A Renault-nál hangsúlyozták, hogy a filmforgatásra vonatkozó szabályoknak megfelelően a pályán nem végeztek fejlesztési munkát, azonban sikeresen “ellenőrizték” a már  jerezi teszt alatt és azóta a viry-chatilloni gyárban elvégzett javításokat, módosításokat (újabb alkatrészek, javított szoftver, kalibrációs módosítások).
A problémamentesség alapján a Renault-nál immár bíznak benne, hogy a jövő héten Bahreinben folytatódó tesztelésre már használható, megbízható erőforrásokat adhatnak a partnereiknek. 

Kommentek

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.