F1: A riválisok figyelik a Lotus tesztjét

A Renault-nak dolgoznak majd

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.02.06. 15.35

A Lotus holnap és szombaton Jerezben teszteli 2014-es Forma-1-esét, méghozzá a többi Renault-motoros csapat megfigyelőinek jelenlétében.

A Lotus – a mezőnyből egyedüliként – nem készült el 2014-es autójával a múlt héten Jerezben lezajlott első téli Forma-1-es tesztre, az E22-est csak holnap és szombaton küldik pályára a minden csapatnak rendelkezésére álló 100 km-es forgatási keretet kihasználva.


Az enstone-i csapat számára nyilván nem volt szerencsés, hogy kihagyták az első négynapos gyakorlási lehetőséget, ellenben a múlt héten csúnyán leszereplő motorgyártónak, a Renault-nak nagyon jól jött ez a késés, ugyanis így pályás teszten tudják megvizsgálni az elmúlt egy hétben kidolgozott módosításaikat, javításaikat, új megoldásaikat. Úgy tudni, a Lotus helyett a Renault állja a hétvége költségeit.
Ennek azonban ára is van: a Lotusnak el kell fogadnia, hogy a szintén Renault-motort használó riválisok – a Red Bull, a Toro Rosso és a Caterham – megfigyelői is jelen lesznek, valamint beletekintenek az adatokba, hogy így közös erővel és ötletekkel próbálják megoldani a krízist.
Úgy tudni, hogy a Lotus a pénteki teszt végén, délután az E22-es hivatalos leleplezését is megtartja – eddig csak két számítógépes grafikát publikáltak a modellről.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.