F1: Pénteken tesztel a Lotus

A Renault fizeti a bulit

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.02.05. 09.30

Bár a múlt heti jerezi tesztet kihagyták, azért nem várnak Bahreinig, a Lotus a hétvégén küldi pályára a 2014-es F1-esét.

A Forma-1-es csapatok közül egyedüliként a Lotus döntött úgy, hogy nem utazik el Jerezbe a január 28-31. között zajló első tesztre. A pénzügyi gondokkal, dolgozói elvándorlással küszködő enstone-i csapat azonban nem akar egészen Bahreinig várni, az olasz Autosprint értesülése szerint a hétvégén ők is pályára küldik az E22-est.


A Lotus szintén Jerezbe megy, pénteken és szombaton a 100 km-es, demógumis forgatási keretet használják majd ki – a szaklap szerint az egész a Renault kérésére zajlik, sőt a francia gyártó is állja cehet, hiszen igyekeznek minden lehetőséget megragadni, hogy Bahreinre kijavíthassák az első teszten leszerepelt motorjaikat.
A csapat közben keresi a nemrég a McLarenhez átigazolt csapatfőnök, Eric Boullier utódját, többek között épp a McLarennél leváltott Martin Whitmarsh az egyik jelöltjük.
“Igen, kapcsolatban vagyunk Martinnal, de nem feltétlenül ő az egyetlen jelölt. Három másik emberrel is tárgyaltunk már” – idézte az ideiglenesen a csapatfőnöki posztot felvevő tulajdonost, Gerard Lopezt a Blogf1.it.
Úgy tudni, a McLarennél kegyvesztetté vált és láthatatlanná tett Whitmarsh szerződtetésének legfőbb akadálya a pénz, a küszködő Lotus egyszerűen nem tudja teljesíteni az angol szakember fizetési igényét. 

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.