F1: Megvétózzák az új szabályt a mercisek

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.02.05. 14.30

A Mercedes-motoros Forma-1-es csapatok szinte biztosan nem mennek bele, hogy a szezonzáró helyett az utolsó három versenyen osszanak dupla pontokat.

A Mercedes-motoros Forma-1-es csapatok szinte biztosan nem mennek bele abba, hogy a szezonzáró abu-dzabi futam helyett az utolsó három versenyen osszanak dupla pontokat. Még az ötvenpontos szezonzáró gondolatát sem sikerült lenyomni minden érintett, pláne a szurkolók torkán, bevezetése óta megy a vita a rendszerről. Erre is tekintettel kicsi rá az esély, hogy az utolsó pillanatban még egy szabálymódosításba belemenjenek a csapatok.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Bernie Ecclestone eredeti ötlete eleve az volt, hogy az utolsó három verseny menjen emelt tétért, de a csapatok véleménye az volt, hogy három duplapontos utolsó versennyel szinte teljesen jelentéktelenné válik a szezon eleje, ez pedig nem éppen a technikai sportok jellemzője.

A jerezi teszten ráadásul kiderült, hogy a Renault egyelőre komoly gondokkal küzd, a Mercedes és talán a Ferrari is lépéselőnybe került a franciákkal szemben. A németek és partnercsapataik a Red Bull és a Renault nehézségeire tekintettel szinte biztosan megvétóznák az újabb szabálymódosítást, mert a kiemelt jelentőségű utolsó három versenyen az esetleg magára találó rivális akár könnyedén a maga javára fordíthatná a bajnokság végeredményét. A Mercedes részéről már csak azért is indokolt az óvatosság, mert az elmúlt öt évben elég jó a Red Bull mérlege a szezon utolsó harmadában.

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.