F1: Mercedes nem érzi magát favoritnak

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.02.03. 16.30

A Mercedes szerint az ígéretes első Forma-1-es teszt ellenére is korai még kijelenteni, hogy a csapat a 2014-es idény favoritja.

A Mercedes szerint az ígéretes első Forma-1-es teszt ellenére is korai még kijelenteni, hogy a csapat a 2014-es idény favoritja. A Mercedes ugyan egy szárnyhibával kezdte az első tesztet, de a folytatásban meglepően megbízhatónak bizonyult az autó, még versenyszimulációt is tudott teljesíteni az alakulat. A teljesítmény éles kontrasztban volt például a címvédő Red Bulléval, amely különböző problémák miatt mindössze 21 körig jutott.


A csapat társfőnöke, Toto Wolff elismeri, hogy a Mercedes teljesítménye a vártnál jobb volt, de szerinte ennek nincs túl nagy jelentősége. “Tekintsünk csak a múltba” – filozofált Wolff. “Nagyon gyakran előfordult, hogy az első tesztek után favoritnak kikiáltott csapat nem szerepelt jól, amikor a szezon érdemi része elkezdődött. Még túl korai bármi ilyesmit kijelenteni.”
Wolff szerint Jerezben egyetlen csapat sem terítette ki az összes lapját. “Azt mondanám, hogy óvatosan elégedettek vagyunk. Arra számítottunk, hogy több problémába futhatunk bele az új rendszerekkel, mint amennyit valójában tapasztaltunk. Az első nap nehéz volt, de később az autó megbízhatóan működött.”
“A teljesítményt még nem tudjuk értékelni – egyelőre messze vagyunk a maximumtól. Kis darabok még hiányoznak itt és ott, nem úgy működnek bizonyos dolgok, ahogy terveztük. Összességében óvatosan örülünk, úgy tűnik, hogy a srácok jó munkát végeztek a gyárban.”

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Wolff szerint a következő, bahreini teszt árulja majd el, mennyire sikerült alkalmazkodnia az új szabályokhoz a Mercedesnek. “Az adatok világosan mutatják, hogy a hűtéssel még lehetnek problémák. Még a viszonylag hűvös Jerezben is mértünk nagyon magas hőmérsékleteket, szóval nagyon érdekes új tapasztalatok várnak ránk Bahreinben. A hűtés lesz a szezon kulcsa.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

Már rendelhető az Audi családi villanyautója

Habár a szériaverziót még be sem mutatták, az érdeklődők máris megrendelhetik az Audi hamarosan piacra lépő elektromos gépkocsiját.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.