F1: Lauda berágott Ecclestone-ra

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.02.03. 09.35

A Mercedes-csapat elnöke nem vette jó néven, hogy az F1 ura még most is háborog az új, 1,6 literes turbós erőforrások miatt.

Az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone sosem titkolta, hogy nem rajong a Forma-1-es motorok lecseréléséért, az angol kisember a 2014-re bevezetett 1,6 literes turbós, hibrid V6-osok helyett szívesen megtartotta volna a 2,4 literes V8-asokat.


Olyannyira, hogy még a múlt héten, jerezi teszten látott meghibásodások és általános tapasztalatok kapcsán is ezen háborgott, ezt viszont cseppet sem vette jó néven a Mercedes AMG címzetes elnöke, Niki Lauda.
“Nem is értem, miről beszél Bernie. Az új motorokról szóló döntést közösen hoztuk meg, még öt évvel ezelőtt, semmi értelme, hogy most áll neki kritizálni” – mondta a Bildnek a háromszoros világbajnok osztrák, akinek valószínűleg az sem tetszett, hogy Ecclestone az üzemanyag-megtakarítás kapcsán a Mercedes 23 kamionját rángatta elő példaként.
A Mercedes amúgy a jerezi teszt messze legeredményesebb csapata volt, a gyári alakulat autója jó tempóval és kiváló megbízhatósággal működött a múlt héten.

Kommentek

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.