F1: Alonso nem érzett nagy különbséget

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.31. 10.30

Fernando Alonso csütörtökön próbálta ki először a vadonatúj, 2014-es szabályok alapján készült F1-es Ferrarit, de a spanyol pilóta nem szembesült nagy meglepetéssel.

A hazai szurkolók nagy örömére csütörtökön Fernando Alonso vette át az új Ferrarit Kimi Räikkönentől Jerezben. A kétszeres világbajnok most először vezette az átalakult aerodinamikájú, az új, 1,6 literes V6-os turbómotorral és jóval hangsúlyosabb hibrid komponenssel szerelt F14 T-t, de 58 kör után nem tudott nagy meglepetésről beszámolni. 


“Hogy őszinte legyek, nincs nagy különbség. Miután beszálltam az autóba, sem a vezetési stílus, se az egész működés terén nem éreztem nagy változást. Vannak paraméterek, amikre figyelni kell, több, mint tavaly, de alapvetően gyorsan meg lehet szokni. Most is egy akkumulátorra kell figyelni, ahogy tavaly. Idén nagyobb, mert többfunkciós, tavaly csak a KERS volt. Azonban a versenyzői tevékenység terén nem látok nagy különbséget a 2014-es autónál” – magyarázta.
Míg Alonso gyakorlatilag egy teljes versenytávot vezetett csütörtökön, a nagy rivális Red Bull három nap alatt csak 14 kört szedett össze, azonban a mercedeses Lewis Hamiltonhoz hasonlóan a spanyol sem írja még le Vetteléket.


“Nyilván egyelőre nem arra koncentrálunk, hogy mit csinálnak a többiek, van elég dolgunk a saját garázsunkban is, nem kifelé nézelődünk. Tudok róla, hogy nem mentek valami sokat, de bőven van még idő Ausztráliáig, biztos vagyok benne, hogy addigra helyre teszik a dolgokat. Foglalkozzunk csak magunkkal, aztán majd meglátjuk, mi lesz ott!” 

Kommentek

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.