F1: Alonso nem érzett nagy különbséget

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.31. 10.30

Fernando Alonso csütörtökön próbálta ki először a vadonatúj, 2014-es szabályok alapján készült F1-es Ferrarit, de a spanyol pilóta nem szembesült nagy meglepetéssel.

A hazai szurkolók nagy örömére csütörtökön Fernando Alonso vette át az új Ferrarit Kimi Räikkönentől Jerezben. A kétszeres világbajnok most először vezette az átalakult aerodinamikájú, az új, 1,6 literes V6-os turbómotorral és jóval hangsúlyosabb hibrid komponenssel szerelt F14 T-t, de 58 kör után nem tudott nagy meglepetésről beszámolni. 


“Hogy őszinte legyek, nincs nagy különbség. Miután beszálltam az autóba, sem a vezetési stílus, se az egész működés terén nem éreztem nagy változást. Vannak paraméterek, amikre figyelni kell, több, mint tavaly, de alapvetően gyorsan meg lehet szokni. Most is egy akkumulátorra kell figyelni, ahogy tavaly. Idén nagyobb, mert többfunkciós, tavaly csak a KERS volt. Azonban a versenyzői tevékenység terén nem látok nagy különbséget a 2014-es autónál” – magyarázta.
Míg Alonso gyakorlatilag egy teljes versenytávot vezetett csütörtökön, a nagy rivális Red Bull három nap alatt csak 14 kört szedett össze, azonban a mercedeses Lewis Hamiltonhoz hasonlóan a spanyol sem írja még le Vetteléket.


“Nyilván egyelőre nem arra koncentrálunk, hogy mit csinálnak a többiek, van elég dolgunk a saját garázsunkban is, nem kifelé nézelődünk. Tudok róla, hogy nem mentek valami sokat, de bőven van még idő Ausztráliáig, biztos vagyok benne, hogy addigra helyre teszik a dolgokat. Foglalkozzunk csak magunkkal, aztán majd meglátjuk, mi lesz ott!” 

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.