F1: A Red Bull végleg feladta

21 kör négy nap alatt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.31. 14.30

A Red Bull a jerezi teszt utolsó napjára sem tudta összekaparni az autót, hét kör után feladták és hazaindultak. Sok gondot kell megoldani.

A Red Bull ugyan kedd óta barkácsolta a 2014-es autóját a jerezi garázsban, de péntekre sem sikerült gatyába rázni az RB10-est, Daniel Ricciardo mindössze 7 kört tett hozzá az első három napon teljesített 14-hez.
A Forma-1-es bajnokcsapat kora délután feladta a vergődést, meg sem várták a nap végét, összepakoltak és hazaindultak Angliába.


“Nagyon nehéz teszt volt ez. Több gondunk is akadt a Renault erőforrással, valamint az autó hűtésével is, ezek nagyban befolyásolták a munkát. Bár nem mentünk eleget, annyit azért sikerült kiderítenünk, hogy a problémák kijavíthatók a következő, bahreini tesztre” – mondta a csapatfőnök, Christain Horner. 
A vezető versenymérnök, Andy Damerum így nyilatkozott:
“Hét kört tettünk meg Daniellel, és minden egyes alkalommal javítottunk egy kicsit a motor vezérlésén és saját hibáinkból adódó problémákat is javítgattuk. Azonban találtunk egy újabb mechanikai problémát is, amelyről látszott, hogy már nem tudnánk kijavítani úgy, hogy még a pályára küldhessük az autót délután, ezért úgy döntöttünk, hogy idő előtt befejezzük a tesztet, az összegyűjtött adatokkal pedig Bahreinre készülünk. Két hét sok idő a Forma-1-ben, biztosak vagyunk benne, hogy a Renault gőzerővel dolgozik majd a problémáink kijavításán.”  
Míg a Red Bull alig 21 kört hozott össze a négy jerezi nap alatt, a Mercedes pénteken is tovább szárnyalt: Nico Rosberg már délelőtt lezavart egy teljes, 91 körös versenyszimulációt, délutánra így át is adták az autót Lewis Hamiltonnak, aki kedden egy baleset miatt a kelleténél korábban fejezte be a munkát.

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.