Kedden és szerdán a csapathoz 2014-re visszatért Kimi Räikkönen megkezdte a Ferrari F14 T tesztelését Jerezben. A maranellói csapat viszonylag csendesen, de hatékonyan dolgozott, a technikai igazgató, James Allison pozitívan értékelte az első lépéseket. 


“Jó alapokat szereztünk az F14 T további fejlesztéséhez. Alapvetően az autó megbízhatóságán dolgozunk most, és az eddigiek alapján nagyjából elégedettek is lehetünk, mert annak ellenére, hogy vadonatúj modellről van szó, semmi komoly problémánk nem akadt. A hűtés és a leszorítóerő adataival is elégedettek vagyunk, mindkét téren igazolódtak a számításaink” – magyarázta a Räikkönenhez hasonlóan a Lotustól visszatért szakember.   
Allison csakis dicsérni tudta Räikkönen munkáját: “Ugyanaz az erős pilóta, a megszokott hűvös stílussal. Nem igazán szokott kiugrani a bőréből, de a mérnököknek megadja a szükséges információkat. Nem túl beszédes, de elképesztően precíz, ha arról van szó, hogyan lehetne még gyorsabbá tenni az autót.”
A technikai igazgató hangsúlyozta, hogy a Ferrarinál egyelőre nem törődnek a többi csapattal, csakis önmagukra koncentrálnak, azonban általában kitért azért a leglátványosabb idei változásra, a sok különböző – és nem túl szép – orra.


“Ha körülnézünk, láthatjuk, hogy minden autón más és más az orr. Nem igazán hasonlítanak egymásra, ugyanis a szabályok viszonylag nagy mozgásteret hagynak ezt illetően. A mérnökök pedig éltek is ezzel. Azért nincs egységes megoldás, mert valójában nem egy hangsúlyos részlet, sok minden megfelelhet.”
“Mi is tucatnyi különböző megoldást fontoltunk meg, mint az autó bármely másik részénél is, ahol viszonylag nagyobb szabadsággal rendelkeznek a mérnökök.”
“A korábbi csapatomnál kimondottan agresszív megoldást választottak, még én magam is dolgoztam azon az autón” – utalt a Lotus dupla, felemás “agyaraira”. “A Ferrarira más megoldás került. De nem egy nagy dolog ez, egyszerűen csak jó beszédtéma, mert látványosan ott van az autó elején.”