F1: Betojtak a csapatok Ecclestone-tól

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.01.23. 15.30

A Forma-1-es csapatok genfi ülésükön véglegesen jóváhagyták, hogy az év utolsó versenyéért dupla egyéni és konstruktőri pontok járnak.

A Forma-1-es csapatok genfi ülésükön véglegesen jóváhagyták, hogy az év utolsó versenyéért dupla egyéni és konstruktőri pontok járnak. Pedig a szerdai ülés előtt egy névtelenséget kért csapatfőnök azt mondta, “a legtöbben a módosítás ellen szavaznak, ha lesz erre lehetőségük.”


A csapatfőnök szerint Bernie Ecclestone és az FIA is teljesen alábecsülte a módosítás várható negatív fogadtatását a közönség körében. Luca di Montezemolo Ferrari-elnök is úgy fogalmazott korábban, hogy nem rajong az ötletért, amelyet túl mesterségesnek tart.

Ehhez képest az ülésen végül egyetlen csapat sem szólalt fel a duplapontos szezonzáró ellen, a BBC szakírója szerint azért, mert nem akartak összebalhézni Ecclestone-nal egy ilyen pitiáner ügyben.

A megbeszélésen szó volt a 2015-ben bevezetésre kerülő költségplafonról is, egy-két dologról meg is egyeztek a csapatok, ezekről majd az FIA Motorsport Világtanácsa dönt. A legfontosabb kérdésben, hogy mennyi is legyen az a bizonyos költséglimit, természetesen nem született egyezség.

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.