Di Resta fél lábbal az F1-ben?

A DTM-be tér vissza idén

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.21. 11.40

Véglegessé vált, hogy Paul di Resta nem lesz ott a Forma-1-es rajtrácson 2014-ben, a skót pilóta három év után visszatér a Német Túraautó-bajnokságba. Azért talán F1-es szerepe is lehet.

Bár már jó ideje világos volt, mostantól tény is: Paul di Resta három Force Indiá-s idény után nem lesz aktív szereplője a Forma-1-nek, a skót pilóta a Német Túraautó-bajnokságban (DTM) folytatja a pályafutását 2014-ben.
Di Resta emelt fővel térhet vissza a legnépszerűbb túraautó-szériába, hiszen 2010 végén bajnokként távozott, a Mercedes örömmel is alkalmazta újra.
“Jó érzés visszatérni a DTM-be és újra látni az ismerős arcokat. A DTM egy fantasztikus sorozat , három prémiummárkával, nagyon versenyképese mezőnnyel, nagyon hasonló képességű pilótákkal.  Alig várom, hogy újra a Mercedesszel dolgozhassak és újra a bajnoki címért küzdhessünk! Sok minden változott az utolsó, 2010-es versenyem óta, újak az autók, újak a szabályok és már egy harmadik gyártó is szerepel, ellenben a siker iránti vágyam ma is ugyanaz. Tudom, hogy nem lesz könnyű dolgom, hiszen az ellenfeleimnek már két évnyi tapasztalata van az új autókkal, de a ma kezdődő tesztektől azonnal mindent beleadok, hogy a hockenheimi szezonnyitón már győzelmi esélyes lehessek!” – mondta. 


Az Autosport egyébként úgy tudja, hogy a skót versenyző nem feltétlenül fordít teljesen hátat az F1-nek, a tapasztalata alapján teszt- és tartalékos pilótai posztot kaphat a gyári csapatnál:
“Nem, semmiképp sem zárult még le az F1-es pályafutásom. Szomorú vagyok a távozás miatt, de volt három nagyon jó évem, nem azért kell távoznom, mert nem tudtam teljesíteni, más okok vannak a háttérben. Elég fiatal vagyok még ahhoz, hogy visszatérjek, ha lesz rá lehetőség.”
“A DTM-ben való versenyzés logikus, és mellette fél lábbal az F1-ben is megmaradhatok, hátha akad valami lehetőség. Szerintem a Mercedesnél is tudják, hogy ez a fő célom, és élvezem is a támogatásukat. Nagyon szeretnék ezután is szerepet vállalni az F1-ben, úgy gondolom, sokat adhatok a csapatnak, hiszen van már tapasztalatom. Meglátjuk, mi lesz, bár egyelőre nincs semmi konkrétum. Elsősorban a DTM-re kell most koncentrálnom, újra bele kell lendülni, aztán meglátjuk, milyen lehetőségek vannak.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.