A 2014-es új szabályok több ponton átalakítják a Forma-1-es autók megjelenését, a leglátványosabb dolog viszont egyértelműen az orr lehet majd. 
A biztonsági megfontolásból egészen alacsonyra kényszerített orrkúpra nem épp szépségdíjas megoldások születtek, erősítette meg a Nemzetköz Automobil Szövetség (FIA) műszaki és biztonsági főmegbízottja, egyben az F1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting is.


“Természetesen nem árulhatok el túl sokat, de láttam már pár dolgot, amik a korábbiakhoz képest furcsák, főképp az orr csúcsa, aminek most 300 mm-rel lejjebb kell érnie. Minden csapat igyekszik ellensúlyozni az ebből fakadó aerodinamikai hátrányt, különböző megoldásokkal álltak elő. Azt hiszem, látunk majd érdekes dolgokat, amelyeket egyesek kicsit csúnyának, kicsit furcsának találnak majd. De szerintem megszokjuk ezeket is!” – nyilatkozta.
“Láttam néhány igen furcsa akármit, hiszen az orrkúpoknak le kell érni egy bizonyos értékig, viszont nem feltétlenül az egész orr megy le, csak egy külön elem. A csapatok igyekeznek a lehető legtöbb tiszta levevőt áramoltatni az orr alatt, viszont a csökkentett orrmagasság miatt változott a viszony az első szárny és az orr között. Ezt próbálják helyrehozni, miközben követik a szabály betűjét – szerintem nagyon furcsa dolgokat szül majd ez.”