F1: Grosjean családi alapon választott számot

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.17. 11.30

A lotusos Romain Grosjean is elmondta, miért döntött a 8-as rajtszám mellett. A francia pilóta esetében a család volt a fő motívum.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a múlt hét végén hozta nyilvánosságra a 2014-es bajnokság nevezési listáját, amelyen a pilóták már a maguk által választott, Forma-1-es karrierjük végéig használt rajtszámaikkal szerepelnek.


Fernando Alonso és Lewis Hamilton a gokartos kezdetek emlékére választotta a 14-est és a 44-est, Jenson Button a 2009-es bajnoki évére emlékezve kérte a 22-est, Kevin Magnussen a Formula Renault-s tavalyi bajnoki idényében használt 20-as mellett döntött, Sebastian Vettel pedig Buttonhoz hasonlóan, valamint Michael Schumacher és Nigel Mansell sikerei előtt tisztelegve kérte az 5-öst. Nico Rosberg édesapja, Keke 1982-es bajnoki sikere előtt tisztelegve vitte a 6-ost.

Kimi Räikkönennek egyszerűen megfelelt a tavaly is használt 7-es, és érdekes módon volt lotusos csapattársa, Romain Grosjean sem változtatott, maradt a 8-asnál. A francia a Facebookon indokolta a döntést:

“Egyszerűen szeretem ezt a számot, de emellett még jelentőséggel is bír számomra. A feleségem december 8-án született, 2008-ban jöttünk össze, és emellett a kisfiam számomra a világ nyolcadik csodája. Ezért választottam a 8-as rajtszámot” – tisztázta a kérdést.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.