F1: A Lotus még mindig hisz a befektetőben

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.01.17. 16.30

A korábbi hírek ellenére nem szakadtak meg a tárgyalások a Forma-1-es Lotus és a potenciális befektető Quantum Motorsports között.

A korábbi hírek ellenére nem szakadtak meg a tárgyalások a Forma-1-es Lotus és a potenciális befektető Quantum Motorsports között. Noha a Mansoor Ijaz vezette társaság hónapok óta ígérget fűt-fát, pénzt még nem látott a Lotus, korai volt még azonban elkiabálni, hogy mindennek annyi.


Ijaz korábban banki nehézségekkel magyarázta a tranzakció meghiúsulását, most mégis visszakönyörögte magát a Lotushoz. Ahol ezek szerint még mindig hisznek benne, hogy lesz valami az üzletből. “Az eredeti elképzelés szerint nem működhet az üzlet” – erősítette meg Andrew Ruhan, akinek a Lotus két százaléka van a kezében. “De továbbra is tárgyalunk Masoorral, remélve, hogy új feltételekkel működhet a megállapodás.”

Ijaz eredetileg január 15-i határidőt szabott meg az üzlet megkötésére, szerdáig azonban nem sikerült megállapodni. “Tény és való, az eredeti elképzelések szerint már nem erőltetjük az üzletet” – jelentette ki Ijaz. “Ez az én döntésem volt, és már karácsony előtt tájékoztattam róla a Lotust és a Genii-t. Szerdán abban állapodtunk meg, hogy tovább folytatjuk az egyeztetéseket.”

Ruhan szerint a Lotus jövője a Quantum nélkül is biztos. “Nagyon stabil lábakon áll a csapat, már gondoskodtunk róla, hogy a jövő biztos legyen. Ha a Quantummal sikerül megállapodni, az csak a bónusz, de nem ettől függ a csapat sorsa.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.