F1: A Lotus még mindig hisz a befektetőben

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.01.17. 16.30

A korábbi hírek ellenére nem szakadtak meg a tárgyalások a Forma-1-es Lotus és a potenciális befektető Quantum Motorsports között.

A korábbi hírek ellenére nem szakadtak meg a tárgyalások a Forma-1-es Lotus és a potenciális befektető Quantum Motorsports között. Noha a Mansoor Ijaz vezette társaság hónapok óta ígérget fűt-fát, pénzt még nem látott a Lotus, korai volt még azonban elkiabálni, hogy mindennek annyi.


Ijaz korábban banki nehézségekkel magyarázta a tranzakció meghiúsulását, most mégis visszakönyörögte magát a Lotushoz. Ahol ezek szerint még mindig hisznek benne, hogy lesz valami az üzletből. “Az eredeti elképzelés szerint nem működhet az üzlet” – erősítette meg Andrew Ruhan, akinek a Lotus két százaléka van a kezében. “De továbbra is tárgyalunk Masoorral, remélve, hogy új feltételekkel működhet a megállapodás.”

Ijaz eredetileg január 15-i határidőt szabott meg az üzlet megkötésére, szerdáig azonban nem sikerült megállapodni. “Tény és való, az eredeti elképzelések szerint már nem erőltetjük az üzletet” – jelentette ki Ijaz. “Ez az én döntésem volt, és már karácsony előtt tájékoztattam róla a Lotust és a Genii-t. Szerdán abban állapodtunk meg, hogy tovább folytatjuk az egyeztetéseket.”

Ruhan szerint a Lotus jövője a Quantum nélkül is biztos. “Nagyon stabil lábakon áll a csapat, már gondoskodtunk róla, hogy a jövő biztos legyen. Ha a Quantummal sikerül megállapodni, az csak a bónusz, de nem ettől függ a csapat sorsa.”

Kommentek

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.