F1: A tartalékosnak sem fizetett a Lotus

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.14. 11.40

A Lotus nem csak Kimi Räikkönen fizetését tartotta vissza, a hozzá képest filléreket kereső tartalékosuk, Davide Valsecchi sem kapta meg a járandóságát tavaly. Az olasz tehetség az F1-en kívül keres munkát.

Köztudott, hogy a Lotus 2013-ban nem fizette ki Kimi Räikkönent, sőt az azóta a Ferrarihoz igazolt finn talán még most is várja a millióit. Mostanra kiderült, hogy a csapat tartalékosa, Davide Valsecchi is ugyanígy járt.


“A szerződésemben szereplő fizetés egy pincéréhez mérhető, de még nem fizettek. De biztos vagyok benne, hogy amint olyan helyzetben lesznek, rendezik majd a tartozást” – mondta egy friss interjúban, amelyben arról is nyíltan beszélt, hogy mennyire rosszul esett neki, amikor Räikkönen kiszállása után nem őt, hanem a külsős Heikki Kovalainen vetették be az utolsó két futamon.
“Azt hittem, hogy a döntésben számít majd az elszántságom és nem egy, a karrierje végén járó finnt választanak.”
A 2012-es GP2-bajnok azt mondja, nagyon szeretne újra versenyezni, de az F1-ben nem lát sok esélyt, az amerikai IndyCar felé tekint: “A 2013-as idény után, amikor csak utazgattam, de nem léptem pályára, újra szeretnék overallt és sisakot viselni. De az F1-ben a pénzes mexikói és venezuelai pilóták vannak. Nem titok, hogy az IndyCarba szeretnék bejutni.”
Valsecchi azért nem csak rosszat mondott a Lotusról: “A csapatnál mindig jól bántak velem. Igazán hálás vagyok a Lotusnak, amiért tartalékosnak választottak anélkül, hogy bármit is kértek volna érte. Próbáljon csak valaki tartalékosi állást szerezni pénz nélkül! Egy ilyen csapat simán kérhetne 2-3 millió eurót is.”

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.