F1: A tartalékosnak sem fizetett a Lotus

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.14. 11.40

A Lotus nem csak Kimi Räikkönen fizetését tartotta vissza, a hozzá képest filléreket kereső tartalékosuk, Davide Valsecchi sem kapta meg a járandóságát tavaly. Az olasz tehetség az F1-en kívül keres munkát.

Köztudott, hogy a Lotus 2013-ban nem fizette ki Kimi Räikkönent, sőt az azóta a Ferrarihoz igazolt finn talán még most is várja a millióit. Mostanra kiderült, hogy a csapat tartalékosa, Davide Valsecchi is ugyanígy járt.


“A szerződésemben szereplő fizetés egy pincéréhez mérhető, de még nem fizettek. De biztos vagyok benne, hogy amint olyan helyzetben lesznek, rendezik majd a tartozást” – mondta egy friss interjúban, amelyben arról is nyíltan beszélt, hogy mennyire rosszul esett neki, amikor Räikkönen kiszállása után nem őt, hanem a külsős Heikki Kovalainen vetették be az utolsó két futamon.
“Azt hittem, hogy a döntésben számít majd az elszántságom és nem egy, a karrierje végén járó finnt választanak.”
A 2012-es GP2-bajnok azt mondja, nagyon szeretne újra versenyezni, de az F1-ben nem lát sok esélyt, az amerikai IndyCar felé tekint: “A 2013-as idény után, amikor csak utazgattam, de nem léptem pályára, újra szeretnék overallt és sisakot viselni. De az F1-ben a pénzes mexikói és venezuelai pilóták vannak. Nem titok, hogy az IndyCarba szeretnék bejutni.”
Valsecchi azért nem csak rosszat mondott a Lotusról: “A csapatnál mindig jól bántak velem. Igazán hálás vagyok a Lotusnak, amiért tartalékosnak választottak anélkül, hogy bármit is kértek volna érte. Próbáljon csak valaki tartalékosi állást szerezni pénz nélkül! Egy ilyen csapat simán kérhetne 2-3 millió eurót is.”

Kommentek

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

Barbár Mad-Max autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.