F1: A tartalékosnak sem fizetett a Lotus

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.14. 11.40

A Lotus nem csak Kimi Räikkönen fizetését tartotta vissza, a hozzá képest filléreket kereső tartalékosuk, Davide Valsecchi sem kapta meg a járandóságát tavaly. Az olasz tehetség az F1-en kívül keres munkát.

Köztudott, hogy a Lotus 2013-ban nem fizette ki Kimi Räikkönent, sőt az azóta a Ferrarihoz igazolt finn talán még most is várja a millióit. Mostanra kiderült, hogy a csapat tartalékosa, Davide Valsecchi is ugyanígy járt.


“A szerződésemben szereplő fizetés egy pincéréhez mérhető, de még nem fizettek. De biztos vagyok benne, hogy amint olyan helyzetben lesznek, rendezik majd a tartozást” – mondta egy friss interjúban, amelyben arról is nyíltan beszélt, hogy mennyire rosszul esett neki, amikor Räikkönen kiszállása után nem őt, hanem a külsős Heikki Kovalainen vetették be az utolsó két futamon.
“Azt hittem, hogy a döntésben számít majd az elszántságom és nem egy, a karrierje végén járó finnt választanak.”
A 2012-es GP2-bajnok azt mondja, nagyon szeretne újra versenyezni, de az F1-ben nem lát sok esélyt, az amerikai IndyCar felé tekint: “A 2013-as idény után, amikor csak utazgattam, de nem léptem pályára, újra szeretnék overallt és sisakot viselni. De az F1-ben a pénzes mexikói és venezuelai pilóták vannak. Nem titok, hogy az IndyCarba szeretnék bejutni.”
Valsecchi azért nem csak rosszat mondott a Lotusról: “A csapatnál mindig jól bántak velem. Igazán hálás vagyok a Lotusnak, amiért tartalékosnak választottak anélkül, hogy bármit is kértek volna érte. Próbáljon csak valaki tartalékosi állást szerezni pénz nélkül! Egy ilyen csapat simán kérhetne 2-3 millió eurót is.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.