F1: Ijesztően sok a fizetős pilóta!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.01.13. 16.30

Martin Brundle szerint aggasztó, hogy milyen sok fizetős pilóta szerepel a Forma-1-ben, de belátja, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben ez elkerülhetetlen.

Martin Brundle szerint aggasztó, hogy milyen sok fizetős pilóta szerepel a Forma-1-ben, de belátja, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben ez elkerülhetetlen. Brundle természetesen tisztában van azzal, hogy a jelenség nem újdonság, de a Lotus lépése, hogy Pastor Maldonadót igazolta le a csapat, betette a kaput a korábbi F1-es pilótánál.


“Amikor egy olyan csapat, mint amilyen a Red Bull-lal 2013-ban szinte végig versenyképes Lotus nem tudja fizetni a számláit és pénzzavarral küzd, akkor nyugodtan lehet azt mondani, hogy valami alapjaiban rossz” – mondta Brundle. “Így vagy úgy, a versenyzésért fizetni kell. De a mérleg nyelve veszélyesen kezd a fizetős pilóták felé billenni.”

Brundle szerint az is baj, hogy a fizetős pilóták nehezen tudnak kitörni a skatulyából. “A fizetős pilóta borzalmas kifejezés, amitől ráadásul nehéz megszabadulni. Pedig még Niki Lauda példája is mutatja, előfordul, hogy bankkölcsönt kell felvenni egy karrier beindításához.”

“Még én is ígértem Ken Tyrrellnek 150 ezer fontot 1984-ben, persze annyim nem volt. Aztán mondta, hogy ‘tudom, nincs ennyi pénzed, de én feltétlenül azt akarom, hogy nálunk vezess.’ Így vagy úgy, de előbb-utóbb pénzt is kell hozni, ettől függetlenül azért rossz látni olyan pilóták távozását, mint amilyen Paul di Resta. Akinek csak azért kellett mennie, mert másoknak pénzük is van.”

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.