F1: Mégsem lesznek csúfak az idei autók?

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.01.03. 17.30

A képen látható, Juan David Barrera által elképzelt Ferrari nem tűnik vészesnek, földre lógó orra a kétezres évek elejét idézi.

Mindenki retteg az idei szabályváltozás nyomán bűn ronda orral készülő autóktól, de egyelőre minden csak találgatás. Annyi információnk van a valós tervekről, mint a botos jetiről, az pedig maximum pár rajz, és homályos fotó. Ennek ellenére mindig felbukkan egy-egy újabb terv, hol vicces, hol komoly formában. Az Autosport.com első rémisztő vázlata például ilyen volt:

F1: Mégsem lesznek csúfak az idei autók? 1

Majd most csütörtökön ezzel álltak elő:
A megjelenő grafikák az egy sima, egy fordított mintáját követik, vagyis egy felháborodást, szitoközönt kiváltó tervre jön a megnyugvást hozó, emészthető verzió. Most ebben a stádiumban járunk éppen, a képen látható, Juan David Barrera által elképzelt Ferrari nem tűnik vészesnek, földre lógó orra a kétezres évek elejét, vagy épp a Brawn 2009-es autóját idézi.

Nem kizárt, hogy a tömegek által követett szakértőkön keresztül maguk a csapatok dobják be a morzsákat, és utána figyelik a reakciókat. Nyilván minden gramm, minden milliméter a köridők faragásáról szól, de a rajongók, nézők szórakoztatása is legalább annyira fontos, így a sztárcsapatok valószínűleg figyelembe veszik, mire gerjed a miattuk tévé elé ülő pár millió szurkoló.

Szerinted is így van, vagy tesznek a véleményünkre?

F1: Mégsem lesznek csúfak az idei autók? 2

F1: Mégsem lesznek csúfak az idei autók? 3

F1: Mégsem lesznek csúfak az idei autók? 4

Kommentek

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbáljál magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.