F1: Utálatos munkát kap Räikkönen

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.01.02. 11.35

Bár Kimi Räikkönen köztudottan nem szívleli a szimulátorokat, és a Ferrari elnöke is ugyanígy van velük, az olasz csapatnál januárban mégis azon dolgoztatják majd a visszatérő finnt.

A novemberi gerincműtét után Kimi Räikkönen mostanra készen áll a munkára, a Ferrarinál pedig rendesen meg is dolgoztatják majd. Az olasz márka elnöke, Luca di Montezemolo még a karácsonyi sajtóvacsorán beszélt arról, hogy ha tetszik, ha nem, a visszatérő finnt a szimulátorba ültetik januárban.
“Kimi nagyon elfoglalt lesz január elejétől, azon az utálatos masinán, a szimulátoron dolgozik majd” – jelentette ki. “A szimulátor egy vicc. Óriási összegeket kényszerülünk rákölteni erre a szörnyű szerkentyűre, miközben nem tesztelhetünk a pályán itt (Fioranóban) vagy Mugellóban!” – füstölgött az elnök.
Räikkönen ferraris újraszerződése óta állandó téma, hogyan fog megférni a 2007-es bajnok a Ferrari eddigi favoritjával, Fernando Alonsóval. Montezemolo szerint nem lesz belháború:


“Alonso és Räikkönen párosítása veszélyes lehet. De a Forma-1-ben minden potenciálisan veszélyes. Úgy gondolom, hogy Fernando is tudja, hogy nem önmagáért, hanem a Ferrariért versenyez. Räikkönen pedig tudja, hogy már a karrierje második felében jár, két fontos év következik számára, amikor felelősen, a tapasztalatát használva kell dolgoznia.”
“Domenicali mindkettejükkel világosan megbeszélte a dolgokat. Abban megtiszteltetésben van részük, hogy a Ferrarinál versenyezhetnek, azt pedig minden pilóta tudja, hogy a csapatért kell hajtania. Persze ha valaki önmagért akar versenyezni, arra is van lehetőség: alapíthat saját csapatot, átszerződhet másik alakulathoz, de a Ferrarinál ezek a szabályok” – magyarázta az elnök. 

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.