F1: Räikkönen két évig nem szólt Grosjeanhoz

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.12.20. 10.30

Ahhoz képest, hogy Romain Grosjeant tavaly még első körös idiótának nevezte Mark Webber, a francia 2013-ra egészen kikupálódott.

Ahhoz képest, hogy Romain Grosjeant tavaly még első körös idiótának nevezte Mark Webber, a francia 2013-ra egészen kikupálódott, és teljesen korrekt szezont teljesített több dobogóval. Grosjeannak segített, hogy pszichológus segítségét kérte, és az sem tett rosszat koncentrációjának, hogy nyáron megszületett első gyermeke.


Noha Grosjean megkapta a szerződést 2013-ra, nem lehetett biztos benne, hogy nem rakja ki a Lotus. “Emlékszem, hogy a tulaj felhívott azzal, megvan a szerződés. De Gerard Lopez azt is hozzátette, hogy amennyiben az első négy versenyen négy első körös balesetem lesz, mehetek isten hírével” – mesélte Grosjean az Auto Hebdónak.

“Erre csak annyit mondtam, hogy ez teljesen oké. De ha véletlenül tényleg lett volna négy első körös balesetem, az biztos, hogy kirúgnak.” Grosjean úgy látja, az anyagi problémák és a Quantum Motorsportsszal hónapok óta húzódó tárgyalások miatt a csapat nehéz helyzetben fejezte be az évet.

“Ez különösen nehéz időszak volt Eric Boullier csapatfőnök számára. De ezekben a pillanatokban mutatkozott meg az igazi erőnk is.” Az anyagi problémák miatt kényszerült a Lotus arra, hogy Nico Hülkenberg helyett Pastor Maldonadót igazolja le, Grosjeant ezt nem zavarja különösebben.

“Hülkenberg nagyszerű csapattárs lett volna, de jól megleszünk Pastorral is. A GP2-ben találkoztunk néhányszor, egy körön nagyon gyors.” Grosjean elárulta azt is, hogy a Ferrarihoz (vissza)igazoló Kimi Räikkönennel semmilyen kapcsolata nem volt.

“Kimi csodálatos visszatérést produkált, és a csapat vezére lett, noha nálunk nincs első és második számú pilóta. Különleges ember, de kapcsolatunk nem volt: én lepődtem meg a legjobban, amikor Spában odajött hozzám, és azt mondta, ‘gratulálok a kicsi születéséhez’. Ez volt az egyetlen mondat, amit két év alatt hallottam tőle.”

Kommentek

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.