F1: Button nem akar visszavonulni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.12.07. 17.30

Jenson Button 2014-ben már a mezőny második legöregebb versenyzője lesz, de egyelőre esze ágában sincs a visszavonulás. Érdekli az új turbókorszak és a 2015-ben visszatérő Honda.

Mark Webber idei visszavonulását követően Jenson Button lesz a mezőny második legöregebb (Kimi Räikkönen után), egyben legtapasztaltabb versenyzője 2014-ben. 
A 2000 óta versenyző angol ötödik, egyelőre utolsó szerződéses szezonját kezdi majd a McLarennél, de úgy gondolja, jó néhány következik még azután is, maradni akar az új turbókorszakban.


“A 2014-es szabályváltozások, majd a 2015-ben érkező új motorpartnerünk, a Honda miatt izgalmas évek következnek a Forma-1-ben, szóval a következő pár idényben még mindenképp szeretnék itt lenni. Most 33 éves vagyok és 14 szezont töltöttem az F1-ben. Észbontóan soknak tűnik, 20 éves újoncként el sem tudtam képzelni, hogy a 30-as éveimben is versenyezni fogok még” – idézte a Daily Mail a 2009-es bajnokot.
“Bár most itt a hülye szakállam, azért még ma is fiatalnak érzem magam, úgy érzem, sokat adhatok még a sportágnak” – tette hozzá.
Button és a McLaren mögött siralmas év áll, 2013-ban több mint három évtizedes mélypontra jutottak azzal, hogy egyszer sem sikerült a dobogóra jutni. Button ennek ellenére hisz benne, hogy jövőre megint győztesek lehetnek.
“Az ideihez hasonló pocsék évből nagyon sokat lehet tanulni, és ha tanulunk a hibákból, akor csak erősebbek leszünk. Ez az idény összekovácsolta a csapatot.”
“Győzelem jövőre? A válasz egyszerű: igen. A Red Bull nagyszerűen dolgozott, négyszer nyertek egymás után. De a szabályok nem is nagyon változtak az elmúlt négy évben, most viszont nagy változás következik. 2014-nek úgy indulok neki, hogy győzhetünk. Aztán hogy sikerül-e valóban győztes autót építenünk, majd elválik.”

Kommentek

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.