F1: Button nem akar visszavonulni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.12.07. 17.30

Jenson Button 2014-ben már a mezőny második legöregebb versenyzője lesz, de egyelőre esze ágában sincs a visszavonulás. Érdekli az új turbókorszak és a 2015-ben visszatérő Honda.

Mark Webber idei visszavonulását követően Jenson Button lesz a mezőny második legöregebb (Kimi Räikkönen után), egyben legtapasztaltabb versenyzője 2014-ben. 
A 2000 óta versenyző angol ötödik, egyelőre utolsó szerződéses szezonját kezdi majd a McLarennél, de úgy gondolja, jó néhány következik még azután is, maradni akar az új turbókorszakban.


“A 2014-es szabályváltozások, majd a 2015-ben érkező új motorpartnerünk, a Honda miatt izgalmas évek következnek a Forma-1-ben, szóval a következő pár idényben még mindenképp szeretnék itt lenni. Most 33 éves vagyok és 14 szezont töltöttem az F1-ben. Észbontóan soknak tűnik, 20 éves újoncként el sem tudtam képzelni, hogy a 30-as éveimben is versenyezni fogok még” – idézte a Daily Mail a 2009-es bajnokot.
“Bár most itt a hülye szakállam, azért még ma is fiatalnak érzem magam, úgy érzem, sokat adhatok még a sportágnak” – tette hozzá.
Button és a McLaren mögött siralmas év áll, 2013-ban több mint három évtizedes mélypontra jutottak azzal, hogy egyszer sem sikerült a dobogóra jutni. Button ennek ellenére hisz benne, hogy jövőre megint győztesek lehetnek.
“Az ideihez hasonló pocsék évből nagyon sokat lehet tanulni, és ha tanulunk a hibákból, akor csak erősebbek leszünk. Ez az idény összekovácsolta a csapatot.”
“Győzelem jövőre? A válasz egyszerű: igen. A Red Bull nagyszerűen dolgozott, négyszer nyertek egymás után. De a szabályok nem is nagyon változtak az elmúlt négy évben, most viszont nagy változás következik. 2014-nek úgy indulok neki, hogy győzhetünk. Aztán hogy sikerül-e valóban győztes autót építenünk, majd elválik.”

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.