F1: Hamilton egy fillért sem adott az apjának

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.12.06. 14.30

Anthony Hamilton bíróságon vallotta, hogy fia, Lewis Hamilton soha nem fizetett neki semmit, amiért menedzsereként egyengette a versenyzői pályafutását.

A Force Indiá-s Paul di Resta és volt menedzsere, Anthony Hamilton a héten Londonban csatázik a bíróságon. A skót pilóta azt állítja, hogy Hamilton 2011-2012-ben gyakorlatilag semmit sem tett a karrierje előmozdításáért, jelentős, milliós szponzori szerződésektől esett el, volt ügynöke ellenben azt mondja, di Resta csak rágalmaz, amiért neki járna kártérítés.
A csütörtöki tárgyalási nap legérdekesebb része azonban nem di Resta-ügyet érintette: a fiát, Lewis Hamiltont 2009 végéig menedzselő idősebb Hamilton erről a kapcsolatról is beszélt.


“Soha egy fillért sem kértem Lewistól a munkámért” – állította a bíróságon. “Amikor 2008-ban megnyerte a bajnoki címet, köszönetet mondott, és nekem ez elég is volt a 18 évnyi munkáért.” 
A saját informatikai cégéből élő Hamilton elmondása szerint fia végül azért szakított vele, mert úgy gondolta,  “tudod mit, apa, meguntam már, hogy rád hallgassak.” A pilóta ezzel együtt egy 3-4 millió dollár közötti összeget ígért apjának a fáradozásaiért. “Talán egy kicsit bűntudata volt, és így akart köszönetet mondani.”
Kettejük kapcsolata azonban idővel a szinte csak köszönőviszonyra redukálódott, és a versenyző a pénzt illetően is meggondolta magát. “Hogy miért, arra nincs válaszom, de egyszerűen nem lett semmi belőle. Nem is az én dolgom. Ha megígér valamit, aztán mégsem teszi meg, az az ő baja. Én nem fogok a pénz után futni” – magyarázta az 57 éves exmenedzser.

Kommentek

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.