F1: Hamilton egy fillért sem adott az apjának

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.12.06. 14.30

Anthony Hamilton bíróságon vallotta, hogy fia, Lewis Hamilton soha nem fizetett neki semmit, amiért menedzsereként egyengette a versenyzői pályafutását.

A Force Indiá-s Paul di Resta és volt menedzsere, Anthony Hamilton a héten Londonban csatázik a bíróságon. A skót pilóta azt állítja, hogy Hamilton 2011-2012-ben gyakorlatilag semmit sem tett a karrierje előmozdításáért, jelentős, milliós szponzori szerződésektől esett el, volt ügynöke ellenben azt mondja, di Resta csak rágalmaz, amiért neki járna kártérítés.
A csütörtöki tárgyalási nap legérdekesebb része azonban nem di Resta-ügyet érintette: a fiát, Lewis Hamiltont 2009 végéig menedzselő idősebb Hamilton erről a kapcsolatról is beszélt.


“Soha egy fillért sem kértem Lewistól a munkámért” – állította a bíróságon. “Amikor 2008-ban megnyerte a bajnoki címet, köszönetet mondott, és nekem ez elég is volt a 18 évnyi munkáért.” 
A saját informatikai cégéből élő Hamilton elmondása szerint fia végül azért szakított vele, mert úgy gondolta,  “tudod mit, apa, meguntam már, hogy rád hallgassak.” A pilóta ezzel együtt egy 3-4 millió dollár közötti összeget ígért apjának a fáradozásaiért. “Talán egy kicsit bűntudata volt, és így akart köszönetet mondani.”
Kettejük kapcsolata azonban idővel a szinte csak köszönőviszonyra redukálódott, és a versenyző a pénzt illetően is meggondolta magát. “Hogy miért, arra nincs válaszom, de egyszerűen nem lett semmi belőle. Nem is az én dolgom. Ha megígér valamit, aztán mégsem teszi meg, az az ő baja. Én nem fogok a pénz után futni” – magyarázta az 57 éves exmenedzser.

Kommentek

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.