F1: Hülkenberg erős csapattársat akar

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.12.05. 10.30

Kedden jelentették be, hogy Nico Hülkenberg egy sauberes szezon után 2014-ben visszatér a Force Indiához. A csapattársról még nem tudni.

Kedden jelentették be, hogy Nico Hülkenberg egy sauberes szezon után 2014-ben visszatér a Force Indiához, de a csapattársról még nem tudni. Legfőbb esélyesnek a McLarentől ejtett Sergio Perez tűnik, de talán még Adrian Sutil megtartása sem kizárt, igaz, őt épp Hülkenberg megüresedett helyével hozták hírbe a Saubernél.
A jövendő csapattársról így nyilatkozott Hülkenberg a Sky Sportsnak:


“Hogy őszinte legyek, nekem nem sokat számít, hogy ki lesz az. A lényeg, hogy erős legyen, olyan pilóta, akivel komoly ellenfelek lehetünk egymás számára, hogy egymást hajtva juttassuk előre a csapatot. Tudom, hogy több név is kering a sajtóban, de a dolog nem rajtam múlik, a tulajdonosok és a csapatvezetés döntése lesz. Biztos vagyok benne, hogy nem kell már sokáig várni rá” – mondta a Force Indiánál 2011-ben tesztelőként, 2012-ben versenyzőként dolgozó német.
Hülkenberg sauberes távozása már hivatalos, de úgy tűnik, idei csapattársa, az újonc Esteban Gutierrez is átigazolásra készül. A svájci csapatnál az orosz befektetők szeretnék a fiatal Szergej Szirotkint versenyzőként látni jövőre, mellé pedig egy tapasztaltabb pilóta kellene, ezért lehet a befutó Sutil.


A mexikói szponzori háttérrel rendelkező Gutierrez pillanatnyilag keresi a lehetőségeket, a svájci Blick és a Neue Zürcher Zeitung is arról ír, hogy a fiatal versenyző a Caterhamnél járt a héten, az angol kiscsapatnál lehet esélyes.
“Majd meglátjuk, mi lesz. Természetesen több lehetőséget is megvizsgálunk, persze legszívesebben maradnék a Saubernél, mert hosszú ideje jó a munkakapcsolatunk” – mondta pár hete a hinwili alakulattal 2010 óta kapcsolatban lévő Gutierrez.

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.