F1: A Force India egy répa!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.12.03. 14.30

Adrian Sutil csak azt jelentette be korábban, hogy biztos az F1-es jövője, arról azonban egy szót sem ejtett, hol.

Adrian Sutil csak azt jelentette be korábban, hogy biztos az F1-es jövője, arról azonban egy szót sem ejtett, hogy ez a Force Indiánál való maradást is jelent. És valószínűleg máshova igazol, a német meglepően kritikusan beszélt csapatáról.


“Szerintem jó munkát végeztem az idén” – értékelte teljesítményét Sutil. “Voltak hibák itt-ott, de összességében rendben volt az év. Balszerencse miatt buktunk sok jó helyezést, volt, hogy mások löktek ki, és olyan is, hogy elbaltáztunk bokszkiállásokat. Ilyet korábban soha nem tapasztaltam, túl sok pont csúszott ki a kezeink közül.”

“Az autó kezdetben nagyon erős volt, de ez gyakori probléma a kisebb csapatoknál: amikor hirtelen kapnak egy esélyt, azt muszáj kihasználniuk.” A Force India teljesítménye azután esett vissza látványosan, hogy a Pirelli változtatott a gumik szerkezetén, a csapat többször oda is szúrt emiatt a gumigyártónak.

“Az egészben az a legviccesebb, hogy az autó soha nem volt igazán jó. Mindig volt vele valami gond, hol alul-, hol túlkormányzott volt, hol a lassú, hol a gyors kanyarokban volt kezelhetetlen. Az ilyesmivel mi, pilóták nem tudunk mit kezdeni. Összességében azt mondhatom, hogy az autó egy répa volt, semmi nem működött rajta.”

A Force India valószínűleg a Nico Hülkenberg, Sergio Perez kettőssel vág neki a 2014-es idénynek, Sutil a Saubernél folytathatja pályafutását. Hivatalos bejelentést még egyik csapat sem tett.

Kommentek

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: Máris elromlott a McLaren és a Red Bull

Alig kezdődött meg a Forma-1-es tesztelés, két nagycsapat máris komoly műszaki hibákba futott bele. A Red Bullt tréleren kellett a garázsba szállítani.

Már ezért is többet kell fizetniük az autósoknak

Az autósok 2016-ban átlagosan 78 000 forintért kötöttek teljes körű casco biztosítást, ami közel 9 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (71 600 Ft).

Magyar pilóta a ralikrossz-világbajnokságban

2017-ben állandó magyar versenyzővel startol a ralikrossz-világbajnokság.

Drága a magyar üzemanyag, ennyiért adják a szomszédok

Szétnéztünk, hogy a szomszédos országokban mennyibe kerül az üzemanyag, és a müzlibe vágtuk a kanalat.

Melyik a legszebb 2017-es Forma-1-es autó? Szavazz!

Új idény, radikálisan új Forma-1-es autók – de melyik csapat volt a legügyesebb, már ami az esztétikát illeti?

Jön az ingyenes magyar KRESZ-vizsga

A tervek szerint ingyenessé teszik a KRESZ-vizsgát a diákok számára.

F1: Ki vezeti először az új autókat?

Ma délelőtt Barcelonában megkezdődik a 2017-es Forma-1-es idény első hivatalos tesztje, 10 csapat küld pályára új autót. Itt a hét beosztása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.