Élményszámba menő F1 reklám Brazíliából

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.12.02. 17.45

A következő másfél perces műsorelőzetest egy brazil televíziócsatornának köszönhetjük. A helyi adó az évad utolsó futamára, a Brazil Nagydíjra készítette a kisfilmet, ami túlmutat a szokásos ráhangoló képsorokon.

A következő másfél perces műsorelőzetest egy brazil televíziócsatornának köszönhetjük. A helyi adó az évad utolsó futamára, a Brazil Nagydíjra készítette a kisfilmet, ami túlmutat a szokásos ráhangoló képsorokon. Az életre kelt terepasztalon a Forma-1 története elevenedik meg, az 1950-es évektől egészen napjainkig.

A korszakok látványos animációval követik egymást, egyik sztár előzi a másikat, először Juan Manuel Fangio repeszt, majd jönnek a középmotoros, sikert sikerre halmozó Lotusok, tradicionális angol versenyszínben, és a most is használt fekete-arany színkombinációban.  A hetvenes évekkel jön Niki Lauda, és az egyik legeredményesebb Ferrari a 312 T2, a nyolcvanas éveket pedig kikkel illusztrálhatták volna, ha nem a két brazil bajnokkal. Nelson Piguet és Ayrton Senna után pedig jött Michael Schumacher, és napjaink szupersztárja, Sebastian Vettel.

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.