Ki költi a legtöbbet az F1-ben?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.29. 11.35

A Ferrari és a Red Bull is tagadja, hogy ők költenék a legtöbbet a Forma-1-ben, de a McLaren főnöke szerint egyértelműen rosszat tesz a sportágnak az energiaitalos csapat pénzszórása.

A brit Autosporton még a nyáron jelent meg egy elemzés a Ferrari Forma-1-es költségvetéséről, abban az szerepelt, hogy a maranellói csapat 300 millió euróból (90 milliárd Ft) gazdálkodik.
A Ferrari valamiért szükségesnek érezte, hogy ezen a héten reagáljon a három hónappal ezelőtti állításra. A csapat “megmondóembere” a Horse Whisperer természetesen cáfolta az összeget.


“Amikor vége az idénynek, eljön a számvetés ideje. Egyesek a sportban csak a pontokat nézik, ők aztán olyan nyári gazdasági elemzésekben is hisznek, amelyek egy napernyő tövében készültek. Így vált mára ténnyé egy autosportos kolléga hónapokkal ezelőtti, a Ferrari költségvetését kapirgáló cikke. Kár, hogy az emlegetett összegek nagyrészt kitaláltak, és hogy ezeket még komolyan vehető lapok is elfogadják, majd teljesen téves következtetésekre jutnak belőlük” – írta megszokott vitriolos hangnemében a “Lovakkal Suttogó”   
“Tényekkel könnyedén cáfolhatnánk az állításokat, de az üzleti ügyek bizalmasak, hiszen a műszaki dolgok mellett ezek is kulcselemei a versenynek” – tette hozzá.
Míg egyesek szerint a Ferrari költi a legtöbbet, a többség úgy véli, hogy a Red Bull öli a legnagyobb összegeket az F1-be. A McLaren főnöke, Martin Whitmarsh szerint a Chritstian Horner nem mond igazat, amikor azt állítja, hogy nem ők költik a legtöbbet, és úgy véli, hogy az energiaital-gyártó beszállása “eltorzította” a Forma-1-et, káros költekezési verseny indult.
“Nos, mindenki meglátja majd, hogy ez baromság – ők is tudják, mindenki tudja” – reagált Horner Whitmarsh szavaira.

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.