F1: Schumi örül, hogy Vettel nem alázhatta

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.11.29. 16.30

Michael Schumacher nem szívesen lett volna az idén Sebastian Vettel csapattársa, a hétszeres bajnok szerint “sokkoló” volt a különbség a német és Mark Webber között.

Michael Schumacher nem szívesen lett volna az idén Sebastian Vettel csapattársa, a hétszeres bajnok szerint “sokkoló” volt a különbség a német és Mark Webber között. Vettel 13 győzelmet aratva zsebelte be negyedik címét, ezzel beállította Schumacher korábbi rekordját.


“Nagyszerű, kiegyensúlyozott munka volt” – mondta Schumacher. “Viszonyítsunk csak a csapattársához, mert mindig az a legbiztosabb referenciapont. Sebastian 13 versenyt nyert, míg Webber egyet sem, ez elég sokkoló. Örülök, hogy nem én vagyok a csapattársa!”

“Sebastian megérdemelten nyert, igazi bajnok. Nagyon örülök a sikerének, inkább ő döntse meg a rekordokat, mint valaki más.” Schumacher tavaly év végén vonult vissza másodszor a Forma-1-től, most azt mondja, akár maradhatott volna a Mercedesnél.

“Belefáradtam ebbe az egészbe, ezért döntöttem a visszavonulás mellett. A Mercedes ajánlott egy opciót a jövőre, de nem izgatott fel túlságosan. Az új életem nagyon kellemes, és noha egyszer visszatértem, most nem hiányzik az F1. Rengeteg nagyon kellemes dologra van időm, ez egy remek élet.”

Schumacher szerint az idei második hely után a Mercedes jövőre jó eséllyel a bajnoki címért harcolhat. “Ez egy nagyszerű eredmény, főleg azt figyelembe véve, hogy tavaly hol tartottunk. Év végén sehol nem voltunk, most nagyszerűen kezdődött a szezon. Ross Brawn jó embereket ültetett kulcspozíciókba, minden adott ahhoz, hogy a csapat világbajnokságért küzdjön. Őszintén gratulálok az idei eredményhez!”

Schumacher kívülről is jól látja azonban, hogy a Forma-1 veszélyben van üzletileg. A Sauber és a Lotus nagy adósságokkal küzd, a Marussia szinte menthetetlen, még az is elképzelhető, hogy összeolvad a Sauberrel. “Elég riasztó a helyzet, meg kell hagyni. Üzletileg nagyon nehéz helyzetbe került a sorozat, ami bizonyítja, hogy még az F1 sem immúnis a válságra.”

Kommentek

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.