F1: A McLarennél nem lesz pardon

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.28. 09.30

A McLaren csapatfőnöke elismeri, hogy a 2014-es szabályváltozásoknak köszönhetően tiszta lappal nyitnak, de épp ezért nem is fér bele, hogy újra úgy bukdácsoljanak, mint idén.

A McLarennel 1980 óta nem fordult elő, hogy egy idény során ne szerezzen dobogót, 2013-ban azonban így alakult. A wokingi csapatnál nem titkolják, hogy jövőre nem fér bele egy újabb ilyen év:


“Azt hiszem, az utolsó négy-öt futam (eredménye) csalóka volt. Szerintem fejlődtünk. Küzdeni tudtunk a Ferrarival, a Lotusszal és a Mercedesszel. A sors fintora, hogy meglett a tempónk, pedig az autó legalább négy hónapja nem járt a szélcsatornában, nem nagyon foglalkoztunk már a javításával” – értékelte a hajrát. 
“Hosszú szezon volt ez, én pedig sosem éreztem még ilyen hosszúnak. De most már izgatottan várom a jövőt, ez pedig jó érzés. A 2014-es nagy szabályváltozások miatt tiszta lappal kezdünk. De jövőre nem is lesz pardon.”
A jövő évben, hosszú idő után először az erőforrás felér majd jelentőségében az autók aerodinamikájához. Sokan úgy vélik, hogy a Mercedes 1,6 literes turbós V6-osa lesz a legerősebb, amelyet a McLaren is használ. 
“Hogy versenyképes motorunk lesz-e? Nem tudom. A paddockban sokan tudni vélnek dolgokat, de én nem tudom, milyen adatokra alapozzák a tudásukat. Ezzel együtt persze, ismerve a Mercedes erőforrásait és szervezetét, úgy vélem, biztosan jó munkát végeznek, gyanítom, hogy versenyképesek leszünk” – mondta a Whitmarsh, aki évekkel ezelőtt egy darabig maga is vezette a Mercedes brixworth-i motorüzemét. 

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.