F1: A McLaren nem jut a Williams sorsára

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.26. 16.30

Jenson Button nem tart attól, hogy a másik legendás brit csapat, a Williams szomorú sorsára jut a McLaren. A világbajnok úgy véli, nem lejtőre, csak hullámvölgybe kerültek idén.

Az 1980-90-es években a McLaren és a Williams volt a Forma-1 két legnagyobb neve. Mára ez már csak a múlt, a Williams az elmúlt egy évtizedben teljesen eljelentéktelenedett, idén mindössze kétszer szerzett pontot a legendás csapat, és a McLaren is bő három évtizedes mélyponton járt azzal, hogy egyetlen dobogós helyezést sem ért el a csapat.
Az ijesztő párhuzam adja magát, de Jenson Button szerint nem reális az összehasonlítás:
“A csapatnál jó a hangulat, megvan a hit. És olyan erőforrásokkal rendelkezünk, amikkel a Williams nem. Az F1-ben, nagyjából úgy, mint a fociban, a pénz a kulcs” – mondta az idén negyedik mclarenes szezonját záró angol.


“Mindannyian tudjuk, milyen szezonunk volt, erről nem is érdemes tovább beszélni. Sokat tanultunk, és a szokásosnál is többet kísérleteztünk idén. Bajnoki esélyes autóval nem szokás eltérni a jó beállításoktól, de most olyan dolgokat próbálunk ki, amikre korábban gondolni sem mertünk volna. Ez hasznos volt. Mindenki izgatottan várja a jövő évet, a változások mindenki számára jól jönnek – kivéve a Red Bullt” – utalt a jövő évi új szabályokra, új motorokra, a tiszta lappal való kezdésre. 
Button azt is leszögezte, hogy szerinte a siralmas év ellenére nincs szükség személycserékre a csapat élén, Martin Whitmarsh megfelelő vezető. 
“A csapatvezetés jó. Idén nehéz évük volt, és vannak mindenféle pletykák, de persze mindig így van ez a gyenge szezonok esetében, mindig kell valami bűnbak. De szerintem nagyon jól kezelték a helyzetet, erős a vezetés és jó munkát végzünk majd a jövő évre!”

Kommentek

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

Hat Suzuki Ignis, amitől könnybe lábad a szemed

Ebben az esetben nem ítélkezünk, ha valakinek ebben a formában tetszik az Suzuki Ignis, akkor nincs mit tenni, a lényeg, hogy a tulaj boldog legyen.

Őszinte használt autók több mint 500 000 kilométerrel

Ebben a kategóriában sokkal több eladó darabot találnánk, ha nem volna nemzetközi sport a kilométerórák visszatekerése. De mivel valamilyen csoda folytán a legtöbb eladó 15-20 éves autó alig futott 150-250 ezer kilométert, így a kilométert bevalló sokat futott autók ritkák, akár a fehér holló.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.