F1: A Lotus jó volt, a pilóták nem eléggé

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.24. 09.00

A Lotusnál minden bizonnyal egy kicsit többet vártak a Brazil Nagydíj időmérőjétől, mint amennyit végül elértek. Heikki Kovalainen lassú volt, Romain Grosjean túl sokat kockáztatott.

A Brazil Nagydíj időmérője igen nehéz, folyamatosan változó esős körülmények között zajlott, de a Lotusnál valószínűleg így is többet reméltek a végül megszerzett 11. és 6. helynél. 
Heikki Kovalainen már a Q2-ben kiesett, de nem kertelt, magára vállalta a dolgot:


“Az autó jó volt, egyszerűen nálam hiányzott a tempó. Nem tudtam több tapadást találni, nem tudtam gyorsabban menni. Nincs mentségem, szimplán nem voltam elég gyors.”
A kérdésre, hogy vasárnapra száraz időt szeretne-e inkább, hiszen a Lotus hagyományosan a meleg, száraz időt kedveli, a finn nemmel felelt.
“Nekem semmi bajom az ilyen körülményekkel, mindenki számára ugyanaz, egyszerűen ezzel is meg kell tudni birkózni. Szerintem az autó az esőben is elég jó. Ki tudja, lehet, hogy szárazon még rosszabb is lenne. De komolyan, szerintem a vízen is jól megy, egyszerűen jobban kell vezetnem majd a versenyen.”
Romain Grosjean a legjobb idővel lépett át a Q3-ba, ott azonban kicsit korán váltott átmeneti gumikra. Az első körön még túl sok volt a víz, utána pedig már az abroncs nem volt elég friss.
“Nagyon nehéz délután volt. Nem volt könnyű eldönteni, milyen gumit használjunk az utolsó szakaszban. A pole-t céloztam, ezért az intermediate-eket választottam, de valószínűleg túl sok víz volt még a pályán. Végül a köröm nem lett elég jó, de az autó egész hétvégén erős volt, szóval bizakodhatunk, akármilyen is legyen az idő vasárnap. A Q2-es köröm nagyon jó volt, azt is tudjuk, hogy jó alapbeállításaink vannak száraz pályára, szóval majd meglátjuk!” – nyilatkozta a francia.

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.