F1: Hülkenberg még mindig kivár

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.18. 12.35

Nico Hülkenberg valószínűleg számíthat a Sauberre 2014-ben, de továbbra is bizonytalan, hol is folytatja jövőre.

Nico Hülkenberg Austinban egy újabb szép eredménnyel, egy 6. hellyel bizonyította, hogy nagy kár lenne, ha 2014-ben nem szerepelne a Forma-1-ben.
A német pilóta a Lotus preferált jelöltje Kimi Räikkönen helyére, de az enstone-i csapat továbbra is várja az új befektető, a Quantum Motorsports pénzét, ha az nem jön meg hamarosan, akkor a PDVSA tízmillióit vivő Pastor Maldonadót igazolják. (Venezuelai hírek szerint már alá is írtak, és maga pilóta is azt nyilatkozta a hétvégén, hogy már tudja, hol versenyez jövőre.)
Hülkenberg és menedzsere, Werner Heinz a hétvégén többször is megfordult a Force Indiának otthont adó szállodában, egyértelmű, hogy az esetleges visszatérés is a pakliban van, de az elmúlt időszak jó eredményei alapján a Saubernél való maradás is reális lehetőség.


A brit Sky Sportsnak a Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn azt mondta, hogy részükről 2014-ben is lenne helye Hülkenbergnek. A pilóta a futam után így reagált erre:
“Nos, ez jó hír, nemde? Az első, hogy a jövő évben is a Forma-1-ben legyek, aztán majd meglátjuk, olyan autót szeretnék, ami képes arra, amit tulajdonképpen most is csinálunk, azaz az erős pontszerzésekre, és nem bánnám, ha néha a dobogóra is felállhatnék. Szóval igen, a Sauber egyértelműen az egyik opció.”
“Nehéz, sőt lehetetlen megmondani, jövőre melyik autó lesz az élen, bár annyi biztos, hogy a nagyok a nagy pénzeikkel könnyebb helyzetben lesznek, még akkor is, ha esetleg rossz irányba indultak eredetileg, hiszen megvannak a forrásaik a visszakapaszkodáshoz.”
“Jövőm nem egészen csak az én döntésemen múlik, több csapattól is várok még válaszokat. Nehéz jósolgatni, inkább nem is tűznék ki határidőt, mert én magam sem tudom, hogy tartható-e vagy sem.”
Egy másik interjúban a német versenyző elmondta, hogy azért nem túl kellemes a várakozás és a bizonytalanság.
“Igen, egy kicsit frusztráló ez, nem könnyű a türelemjáték, fejben is nehéz, hogy jól teljesítsek a pályán, miközben fogalmam sincs a jövőről. Már egy hónappal ezelőtt szerettem volna tudni, mi lesz, de nem így alakultak a dolgok. De ez van, meg kell birkóznom vele. Csak annyit tehetek, hogy hozom az eredményeket a pályán.”
“Azt nem mondanám, hogy az F1-ből való kiesés miatt kell aggódnom. Egyszerűen csak nyitott szemmel, nyitott füllel kell járni, figyelni kell, hogy ne ússzon el a lehetőség – mert többféle lehetőség is van még. Igyekszem a lehető legjobb szerződést kötni a legjobb elérhető csapattal.”

Kommentek

Önvezető autóban gondolkozik az Apple

Komolyan gondolkozik az önvezető autó fejlesztésén az Apple, de ehhez a hatóságok és a többi fejlesztő segítsége is szükséges lesz.

Hihetetlen látvány a porban csapató 6-os BMW

Rallyautó bármiből lehet, még egy olyan luxuskupéból is, mint a BMW 650i.

Elektromos buszt álmodott meg a Škodák tervezője

A Czechbus kiállításon megtekintettük a csehek legújabb büszkeségét, melyet az a férfi tervezett, aki korábban Škoda buszokat is megálmodott.

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Új 5-ös BMW – Káprázat és parasztvakítás

Ne higgyétek, hogy a gazdagok élete csupa játék és mese! A Harman Kardon vagy Bowers & Wilkins hifi csak az egyik kérdés, amit a G30 kódú új BMW 5 kapcsán el kell dönteni.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

F1: A Mercedes tényleg számolhat Alonsóval?

A Mercedes még egyetlen nevet sem említett a nagy meglepetésre visszavonulását bejelentő Nico Rosberg utódjaként, de a korábbi nyilatkozatok alapján Fernando Alonso tényleg a listájukon lehet.

Tíz autó ütközött az M1-esen

Két balesetben hat és négy autó ütközött össze egymástól pár száz méterre.

Hegyszorosban reptetett siklóernyőst a Volvo

Ez a világon az első olyan mutatvány, amelyben egy teherautó és egy siklóernyős szerepel. De arra sem volt még példa, hogy siklóernyőst keresztül vontassak egy híd alatt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.