F1: Tovább ígérget a Lotus befektetője

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.17. 13.30

A Lotusba beszállni kívánó Quantum Motorsports továbbra sem fizetett, de a befektetési csoport főnöke azt mondja, létre fog jönni az üzlet.

A Quantum Motorsports (korábbi nevén Infinity Racing) még nyáron jelezte, hogy 35 százalékos tulajdonrészt vásárol a Lotus-csapatban, de az üzlet a mai napig nem valósult meg. 
Enstone-ban természetesen egyre idegesebbek, ugyanis mindenképp látniuk kellene, honnan jön majd a pénzük 2014-ben, kell-e szerződtetniük a venezuelai állami olajcég, a PDVSA millióival kopogtató Pastor Maldonadót, vagy választhatják Nico Hülkenberget.
Quantum Motorsports kétes múltú főnöke, Mansoor Ijaz azt állítja, mindenképp beszállnak:


“Nem kérdés, hogy létrejön-e az üzlet, nem kérdés, hogy fizetünk-e. Kizárt, hogy elbukjon az üzlet. De a nemzetközi bankrendszerben, ha a világ bizonyos részeiről kell pénzeket mozgatni, akkor közvetítő bankokra is szükség van” – utalt arra, hogy 2001. szeptember 11. után, a terrorizmus elleni harc jegyében a Közel-Keletről érkező összegek esetében sokszoros ellenőrzések, visszaigazolások zajlanak a pénzmozgások esetén. 
“Emellett a hatóságok, a központi bankok, egyéb intézmények is elvégzik az ellenőrzéseiket, ugyanis nem kis összegekről van szó. Egészen más feltételek érvényesülnek, amikor 1, 10 vagy 100 millió dollárt kell mozgatni.”
Ijaz hozzátette, hogy sajnálja a késlekedést és megérti az enstone-iak aggodalmait, de úgy véli, a Quantum beszállása végül mindenki számára hasznos és gyümölcsöző lesz.
“Nagyszerű csapatról szó, joggal bosszúsak. A helyükben én már rég le is mondtam volna az egészről. De el kell fogadnunk a helyzetet, és tudhatják, hogy végig itt voltam. A saját zsebemből fizetem ezt az összeget, és abban is megegyeztünk, hogy a befektetés megvalósulásakor minden alkalmazott busás prémiumot kap. Így kárpótoljuk őket az elveszett időért és a bosszúságért, a nehézségekért. A vezetőséget is biztosítottuk erről, de a pénznek most már tényleg meg kell érkeznie, mi is tisztában vagyunk ezzel.”

Kommentek

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

Hat Suzuki Ignis, amitől könnybe lábad a szemed

Ebben az esetben nem ítélkezünk, ha valakinek ebben a formában tetszik az Suzuki Ignis, akkor nincs mit tenni, a lényeg, hogy a tulaj boldog legyen.

Őszinte használt autók több mint 500 000 kilométerrel

Ebben a kategóriában sokkal több eladó darabot találnánk, ha nem volna nemzetközi sport a kilométerórák visszatekerése. De mivel valamilyen csoda folytán a legtöbb eladó 15-20 éves autó alig futott 150-250 ezer kilométert, így a kilométert bevalló sokat futott autók ritkák, akár a fehér holló.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.