F1: Webber elkenődött a második hely miatt

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.11.16. 20.25

Sebastian Vettel szoros csatában előzte meg Mark Webbert az Amerikai Nagydíj időmérőjén, az ausztrál szomorú volt az elszalasztott lehetőség miatt. Az első három nyilatkozatai.

Sebastian Vettel (1.): “Boldog szülinapot Christiannak! Jó, hogy mindkét autóval ennyire elöl vagyunk. Nem volt sima az időmérő, mert a szél megerősödött délelőtt óta, befolyásolta az autót, főleg a gyors kanyarokban. A Q3-as első körömmel nem voltam igazán elégedett, a másodikat egész jól összeraktam, de Mark egyre közelebb van hozzám. Éppen csak előtte maradtam, egyre közeledett hozzám, szerintem becsúszott neki egy hiba a végén. A tiszta oldalról indulok, meglátjuk, mire lesz elég. Tavaly szoros harc volt Lewiszal, ő egyszerűen gyorsabb volt a végén, nem tudtam tartani a pozíciót. De ez már régen volt, várom a holnapot, ha megvan az esély a győzelemre, nyilván meg akarjuk ragadni. Szeretem ezt a pályát, a mai munkát elvégeztük, de holnap új nap lesz, mindig a következő feladatra kell koncentrálnunk.”

Mark Webber (2.): “Két esélyem volt. A második körömben elégedett voltam a kör első felével, a végén próbáltam egy kicsit többet kipréselni, de ilyenkor könnyű túlterhelni az autót. A 19-es és 20-as kanyar nem úgy jött össze, ahogy akartam. Jó az első sorból indulni, a pole kicsúszott a kezemből, de nekem csak két és fél szektort sikerült összeraknom, míg Sebnek hármat. Nem a legjobb érzés, nem azért vagyunk itt, hogy ez történjen, de feszegetni kell a határokat.”

Romain Grosjean (3.):
“Jó munkát végzünk, bár ez nem egy könnyű hétvége. Küszködtünk tegnap és ma délelőtt is, nem volt könnyű délelőtt kezdeni, a körülmények nem voltak igazán ideálisak. Nem is szeretek ilyen korán versenyezni, sőt korán kelni sem. Ma elég jól haladtunk, a Q1-ből a keményebb gumikon jutottunk tovább, pedig nem ez volt a terv, de megvolt a tempónk. A többieknél gyorsabbak vagyunk, de ők ketten messze vannak tőlünk. A verseny hosszú lesz, meglátjuk, mit tudunk kezdeni a stratégiával.”

Kommentek

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.