F1: Esélytelen, hogy Hülkenberg a Lotushoz megy

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.11.15. 14.35

Nico Hülkenberg szerint “csaknem nulla a valószínűsége” annak, hogy jövőre a Lotus pilótája lesz.

Nico Hülkenberg szerint “csaknem nulla a valószínűsége” annak, hogy jövőre a Lotus pilótája lesz. A német pilótát a svájci Blick kérdezte arról, hogy mi lesz vele jövőre, amire elég elkeseredetten válaszolt. “Csak annyit mondhatok, hogy lesz valami, de még nem tudom, hogy mi. Az opciók jól ismertek: Force India, Sauber, Lotus” – mondta Hülkenberg, aki pontosan azért nem vállalta Kimi Räikkönen helyettesítését a Lotusnál, mert a csapat semmit nem tudott ígérni 2014-re.


Az austini és interlagosi beugrást ugyan kifizették volna, de ennél többről nem volt szó. “Természetesen nem is vezetnék ingyen, nem vagyok jótékonysági intézmény. De az igazság az, hogy az esélyek soha nem tűntek annyira rossznak a Lotusnál, mint ahogy most állnak a dolgok. Ha hinni lehet a híreknek, Maldonadóval már megállapodtak.”

A Lotus már korábban éreztetni kezdte, hogy komolyan számol Maldonadóval, akiről külön kiemelte a csapat, hogy mégis csak futamgyőztes. Valójában a Lotus sem bízik már abban, hogy sikerül megállapodnia a szélhámos befektetőjelölttel, így pedig a csapat rá van kényszerülve, hogy Maldonadóval együtt a PVDSA olajvállalat eurómillióit is megszerezze.

A quantumos szerződés véglegesítésének határideje éppen pénteken jár le, de senki nem hisz már a csodában. Hülkenbergnek félig-meddig fáj a dolog, de azt mondja, rosszabb volt, amikor a Williams 2010 végén tényleg az utolsó pillanatban dobta 2011-re. “Végig bíztam a csapatban, aztán semmim nem volt. Akkor még új voltam itt, azóta már hozzászoktam a dolgokhoz.”

Hülkenberget az is bosszantja, hogy nem számoltak vele komolyan Sergio Perez utódjaként a McLarennél. “Gyakran beszélek Martin Whitmarsh csapatfőnökkel. Nehéz megmondani, miért nem érdeklődtek irántam komolyabban, pedig szerintem azt csináltam a pályán, amit kell.”

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.