F1: Esélytelen, hogy Hülkenberg a Lotushoz megy

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.11.15. 14.35

Nico Hülkenberg szerint “csaknem nulla a valószínűsége” annak, hogy jövőre a Lotus pilótája lesz.

Nico Hülkenberg szerint “csaknem nulla a valószínűsége” annak, hogy jövőre a Lotus pilótája lesz. A német pilótát a svájci Blick kérdezte arról, hogy mi lesz vele jövőre, amire elég elkeseredetten válaszolt. “Csak annyit mondhatok, hogy lesz valami, de még nem tudom, hogy mi. Az opciók jól ismertek: Force India, Sauber, Lotus” – mondta Hülkenberg, aki pontosan azért nem vállalta Kimi Räikkönen helyettesítését a Lotusnál, mert a csapat semmit nem tudott ígérni 2014-re.


Az austini és interlagosi beugrást ugyan kifizették volna, de ennél többről nem volt szó. “Természetesen nem is vezetnék ingyen, nem vagyok jótékonysági intézmény. De az igazság az, hogy az esélyek soha nem tűntek annyira rossznak a Lotusnál, mint ahogy most állnak a dolgok. Ha hinni lehet a híreknek, Maldonadóval már megállapodtak.”

A Lotus már korábban éreztetni kezdte, hogy komolyan számol Maldonadóval, akiről külön kiemelte a csapat, hogy mégis csak futamgyőztes. Valójában a Lotus sem bízik már abban, hogy sikerül megállapodnia a szélhámos befektetőjelölttel, így pedig a csapat rá van kényszerülve, hogy Maldonadóval együtt a PVDSA olajvállalat eurómillióit is megszerezze.

A quantumos szerződés véglegesítésének határideje éppen pénteken jár le, de senki nem hisz már a csodában. Hülkenbergnek félig-meddig fáj a dolog, de azt mondja, rosszabb volt, amikor a Williams 2010 végén tényleg az utolsó pillanatban dobta 2011-re. “Végig bíztam a csapatban, aztán semmim nem volt. Akkor még új voltam itt, azóta már hozzászoktam a dolgokhoz.”

Hülkenberget az is bosszantja, hogy nem számoltak vele komolyan Sergio Perez utódjaként a McLarennél. “Gyakran beszélek Martin Whitmarsh csapatfőnökkel. Nehéz megmondani, miért nem érdeklődtek irántam komolyabban, pedig szerintem azt csináltam a pályán, amit kell.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.