F1: Ecclestone rendezi Räikkönen fizetését?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.06. 10.30

Bár a Lotushoz végre-valahára tényleg megérkezett az új befektető, Kimi Räikkönen fizetésének rendezése nem feltétlenül bízzák a csapatra. A finn jövőre a Ferrarinál folytatja, de lehet, hogy két szék között a pad alá csücsül.

Mivel Kimi Räikkönen 2013-ban még nem kapott fizetést a Lotustól, a 2007-es bajnok a hétvége előtt kilátásba helyezte, hogy nem indul az utolsó két versenyen, de szombaton sikerült meggyőzni, ugyanis csapat végre-valahára tető alá hozta a megegyezést az új résztulajdonossal, a Quantum Motorsportsszal.


A Quantumot vezető Mansoor Ijaz azonban nem épp makulátlan múltú üzletember, így a Der Spiegel szerint biztos, ami biztos alapon kikerülhet a Lotus kezéből a fizetés rendezésének az ügye, Bernie Ecclestone a csapatnak járó év végi díj megfelelő részét egyenesen Räikkönennek utalhatja.
A finn sosem titkolta, hogy a rossz pénzügyi helyzet miatt döntött úgy, hogy 2014-re visszatér a Ferrarihoz, azonban pillanatnyilaz az olasz csapat mellett nem sok szól az anyagi biztonságon kívül – a német RTL szakkommentátora, Christian Danner úgy véli, Räikkönen rosszkedvéhez ez is hozzájárul.   
“Kimit bosszantja, hogy a menedzsere visszaküldi a Ferrarihoz. Látja, hogy Alonso jelenleg legfeljebb az arany lócitromért versenyez, a győzelemre nem sok esélye van. A Lotusnál megkapta azt a szabadságot, amire vágyik, és pillanatnyilag egyértelműen jobb autóban is ül náluk. Mit tesz majd, amikor jövőre Luca di Montezemolo (Ferrari-elnök – a szerk.) azzal áll elő, hogy ne bulizzon annyit?” – fejtegette Danner a Bildnek nyilatkozva.
Räikkönennek nem volt valami jó hétvégéje Abu-Dzabiban. A csütörtöki “figyelmeztető sztrájk” után a szombati időmérőn 5. lett, de aztán kizárták, vasárnap a mezőny végéről rajtolva az első kanyarig jutott, kiesett, és már a futam alatt le is lépett.

Kommentek

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.