F1: Jövőre is tarol a Red Bull?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.05. 11.35

A Mercedes csapatfőnöke szerint a Red Bull idei fejlődése aggasztó, Ross Brawn úgy véli, a mostani eredmények 2014-ben is az élen tartják majd a bajnokcsapatot.

Bár a 2014-es szezonban az új, 1,6 literes V6-os turbómotorok teljesítménye és az autók megbízhatósága lesz a fő tényező az erősorrend kialakításában, a Mercedes csapatfőnöke, Ross Brawn a Red Bull őszi fejlődését, dominanciáját látva úgy véli, hogy a bajnokcsapat nagyon jó alapokról indul majd az új szabályok mellett is.


“Az idény második felében látott eredményeik alapján úgy vélem, hogy a teljesítményüket továbbvihetik a jövő évre is. Mostanában már a néha a csúcssebességben is ők a legjobbak, pedig erre éveken keresztül nem volt példa. Sikerült tovább csökkenteniük az autó légellenállását, szóval ha ezt jövőre is megtartják, akkor nagy kihívás lesz elkapni őket.”
“Sok szempontból tiszta lapot jelent majd 2014, de azért az elért (fejlesztési) eredményeket nem felejtik el. Az idei autón elvégzett módosítások a jövő évi autón is alkalmazhatók lesznek.”
A riválisok számára aggasztó lehet, hogy a Red Bull főnöke, Christian Horner Brawn szavaival egybehangzóan beszél a 2014-es felkészülési kilátásaikról.
“A bajnoki melót már letudtuk idén, amit ezután elérünk, az mind a jövő évet segíti. Milton Keynesben 100 százalékosan a 2014-es kihívásokra koncentrálunk, de még a jelenlegi autóval is nagyon sokat megtudhatunk. Más csapatok még el vannak foglalva a konstruktőri második helyért zajló küzdelemmel, mi viszont már letudtuk az évet, így teljes mértékben 2014-gyel foglalkozhatunk.”

Kommentek

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.