F1: A Williamst érdekelné Ross Brawn

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.04. 11.30

A Williams alapító-főnöke, Sir Frank Williams nem zárta ki, hogy kapcsolatba lépnek Ross Brawnnal, ha a mérnök valóban távozik a Mercedestől az év végén.

Hivatalosan ugyan még nem erősítették meg, Niki Lauda állítása szerint továbbra is tárgyalnak, de az F1-es szereplők mostanra gyakorlatilag tényként kezelik, hogy a csapatfőnök Ross Brawn 2013 végén elhagyja a Mercedest.
Brawnt nemrég a 2015-ben újra összeálló McLaren/Honda párossal hozták hírbe, de a napokban egy régebbi, a Williamst illető spekuláció is újabb lendületet kapott. Még kora össze röppent fel, hogy az angol szakember venné meg jelenlegi mercedeses kollégája, Toto Wolff williamses részvénycsomagját – most azt rebesgetik, hogy még csapatfőnökként is kiköthet Grove-ban.


A Sky Sports riportere az Abu-Dzabi Nagydíj után a paddockban készített villáminterjúban kérdezte meg Brawnról a Williams alapító-főnökét, Sir Franket.
“Hadd legyek naiv: én nem tudok róla, hogy Ross a piacon lenne. Mindenesetre amikor nálunk dolgozott, elképesztően okos mérnök volt, nagyon tehetséges, és meggyőződésem, hogy azóta mérhetetlen tudást halmozott fel – azt illetően is, hogy mit tegyen és mit ne. Szóval ha visszajönne, természetesen értékes szerzemény lenne a csapatnak.” 
“De én nem tudtam róla, hogy szabad, lehet, hogy meg kellene keresnem. Ennél többet nem mondhatok” – nyilatkozta fanyar humorával a legendás csapatfőnök.
“Azért is nem szeretnék többet mondani, mert megvannak a saját alkalmazottaink, és valószínűleg nem is tudnánk megfizetni Rosst, vagy nem is akarna jönni stb., szóval ha róla beszélnék, és mégsem jönne, az a saját jelenlegi dolgozóimmal szemben lenne tiszteletlenség.”  
A Sky Sports szakkommentátora, Martin Brundle szerint egyáltalán nem elképzelhetetlen Brawn visszatérése.
“Szerintem cseppet sem kizárt. Egész jó helye lehetne ott jövőre. A Williamsben ott lesz a Mercedes-motor, ami tuti nem lesz rosszabb, mint a mostani. És jó szakemberek vannak a Williamsnél, emellett más csapatokkal ellentétben pénzügyi gondjaik sincsenek, persze nyilván Pastor Maldonadóból is kifacsarják még a lelépési pénzt, ha tényleg távozik. Szóval egyáltalán nem akkora őrültség ez.”

Kommentek

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.