F1: A Ferrari szerint nem szállt el a második hely

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.11.04. 14.30

Stefano Domenicali csapatfőnök szerint nincs minden veszve, a Ferrari még megszerezheti a konstruktőri bajnokság második helyét.

Stefano Domenicali csapatfőnök szerint nincs minden veszve, a Ferrari még megszerezheti a konstruktőri bajnokság második helyét. Jelenleg a Mercedes áll a Red Bull mögött, 11 ponttal megelőzve az olaszokat, akiknek két versenyük van a fordításra.


Domenicali szerint az austini Amerikai Nagydíjon és Brazíliában is erős lesz a Ferrari, a csapatot csak az abu-dzabi pálya sajátosságai hátráltatták. “Még van két versenyünk, biztos vagyok benne, hogy tudjuk támadni a Mercedest és a Lotust” – fogalmazott Domenicali. “Tudjuk, hogy bizonyos kanyarokban kicsi a tapadásunk és a leszorítóerőnk, de a beállítások változtatásával tudunk javítani ezen.”

“Azt is tudjuk, hogy a hőmérséklet emelkedéséért nagy árat fizetünk. Minél melegebb van, az autónk annál kevésbé hatékony, de most olyan helyekre megyünk, amelyek kedvezőbbek nekünk. Ezért mondom, hogy minden adott ahhoz, hogy harcoljunk a második helyért.”

Domenicali a Ferrari indiai teljesítményét hozta fel pozitív pédaként. “Ha az indiai teljesítményeket nézzük, ugyanolyan gyorsak voltunk, mint a többiek. Leszámítva a Red Bullt, mert ők más dimenzióban versenyeznek.”

“De a többiekkel harcban lehetünk, így megszerezhetjük azokat a pontokat, amelyek a második helyhez kellenek.” Noha a Lotus hátránya nagy (37 pont a Mercedesszel és 26 a Ferrarival szemben), Domenicali nem írja le a csapatot. “Nem szabad alábecsülni a Lotust. Problémájuk volt, ezért csak egy autóval szereztek pontot Abu-Dzabiban, de ilyen a versenyzés.”

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.