F1: Öröm és rémálom a Force Indiánál

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.11.03. 17.30

Sokáig úgy nézett ki, hogy a Force India elbukja a hatodik helyet az év végére megtáltosodó Sauberrel szemben, Abu-Dzabiban azonban dupla pontszerzést ünnepelhetett a csapat.

Sokáig úgy nézett ki, hogy a Force India elbukja a hatodik helyet az év végére megtáltosodó Sauberrel szemben, Abu-Dzabiban azonban dupla pontszerzést ünnepelhetett a csapat, és újra lépéselőnybe került. Az egykiállásos taktikát végigvivő Paul di Resta a csapat számára szenzációs hatodik helyen ért célba.


“Minden esély ellenünk szólt, de remek taktikát dolgoztunk ki” – mondta di Resta. “Befejeztük a versenyt úgy, ahogy Szingapúrban is kellett volna. Lewis gumijai 10-12 körrel frissebbek voltak az enyémnél, az autójuk gyorsabb is a miénknél, de ma nagyon jól éreztem magam a pályán.”

Di Resta helyzete bizonytalan a Force Indiánál, úgy tűnik, hogy Adrian Sutil mellett Max Chiltonnal futna neki 2014-nek az alakulat. “Ez kicsit olyan, mint egy rémálom. Sokan közülünk nem tudják, hogy hol lesznek jövőre, de én tudom, hogy mindenem megvan az eredmények szállításához. A csapatfőnök Vijay Mallya és a többiek jó jeleket adnak a következő szezonra, de még én sem tudok semmi biztosat. Pedig jó lenne már!”

Adrian Sutil nagyot küzdve lett tizedik, a verseny legvégén veszített egy helyet Sergio Perezzel szemben. “Nehéz verseny volt” – nyilatkozta a német. “Rossz beállítással mentem, és az egész hétvégén sok problémám volt. Elégedettnek kell lennem a megszerzett egy ponttal. Benne volt a kilencedik hely is a mai napban, de 27 kör a lágy gumikkal túl sok itt Abu-Dzabiban. Más választásunk viszont nem volt, mert a keményebb nem működött nálam, így a tizedik hely volt a maximum. Perez az utolsó körben, a hetes kanyarban ment el mellettem, de egyszerűen nem volt több tapadásom, alig tudtam elfordulni.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.