F1: Massát a gumikkal állították félre?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.03. 17.45

Felipe Massa nem érti, hogy Fernando Alonsóval ellentétben ő miért a lassabb gumikat kapta meg az utolsó etapjára. A brazil úgy érzi, lehetett volna ötödik.

Míg a 10. helyről rajtoló Fernando Alonso egy lágy-közepes-lágy kombinációjú kétkiállásos stratégiával az 5. lett az Abu-Dzabi Nagydíjon, a 7. rajtkockából induló Felipe Massa végül nyolcadikként végzett, ő lágy-közepes-közepes menetrenddel ért be.


A brazil a futam után nem értette, hogy Alonsóhoz hasonlóan ő miért nem kapta meg a jóval gyorsabb lágy gumikat az utolsó etapra, hiszen a verseny első felében kimondottan sokáig életben tudta tartani őket.
“Kicsit bosszantó volt, hogy nem tudtunk egykiállásos stratégiát vinni, de az tényleg elég nehéz lett volna. A tempó egy kicsit túl nagy volt a gumikíméléshez.”
“Viszont amikor úgy döntöttünk, hogy lesz második kiállás, akkor nem a jó gumik kerültek fel. A közepeseket tettük fel, pedig a másik körönként vagy egy másodperccel gyorsabb, szóval ez eléggé megnehezítette a versenyt. Az első öt-hat között lehettem volna, egyértelműen az utolsó szakasz miatt nem sikerült” – panaszolta a Ferraritól az év végén távozó veterán.
“Kemény futam volt az elejétől a végéig. Sajnos nem tudtam ott végezni, ahol lehetett volna, de mindenképpen keményen küzdöttem, ez számít!”

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.