F1: Massát a gumikkal állították félre?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.11.03. 17.45

Felipe Massa nem érti, hogy Fernando Alonsóval ellentétben ő miért a lassabb gumikat kapta meg az utolsó etapjára. A brazil úgy érzi, lehetett volna ötödik.

Míg a 10. helyről rajtoló Fernando Alonso egy lágy-közepes-lágy kombinációjú kétkiállásos stratégiával az 5. lett az Abu-Dzabi Nagydíjon, a 7. rajtkockából induló Felipe Massa végül nyolcadikként végzett, ő lágy-közepes-közepes menetrenddel ért be.


A brazil a futam után nem értette, hogy Alonsóhoz hasonlóan ő miért nem kapta meg a jóval gyorsabb lágy gumikat az utolsó etapra, hiszen a verseny első felében kimondottan sokáig életben tudta tartani őket.
“Kicsit bosszantó volt, hogy nem tudtunk egykiállásos stratégiát vinni, de az tényleg elég nehéz lett volna. A tempó egy kicsit túl nagy volt a gumikíméléshez.”
“Viszont amikor úgy döntöttünk, hogy lesz második kiállás, akkor nem a jó gumik kerültek fel. A közepeseket tettük fel, pedig a másik körönként vagy egy másodperccel gyorsabb, szóval ez eléggé megnehezítette a versenyt. Az első öt-hat között lehettem volna, egyértelműen az utolsó szakasz miatt nem sikerült” – panaszolta a Ferraritól az év végén távozó veterán.
“Kemény futam volt az elejétől a végéig. Sajnos nem tudtam ott végezni, ahol lehetett volna, de mindenképpen keményen küzdöttem, ez számít!”

Kommentek

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.