Hülkenberg kizuhanhat az F1-ből

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.10.31. 14.30

Nincs szponzora, így a fizetős pilóták helyezkedése miatt elképzelhető, hogy Nico Hülkenberg két szék között a pad alá esik.

Nincs szponzora, így a fizetős pilóták helyezkedése miatt elképzelhető, hogy Nico Hülkenberg nemhogy a Lotus vagy Force India pilótája nem lesz, de egyáltalán nem talál magának helyet az F1-ben. Hülkenberget a két említett csapat mellett a McLarennel is szóba hozták már, de a wokingiak valószínűleg adnak még egy esélyt Sergio Pereznek.


A Force Indiánál képbe került az apja révén az Aon biztosítótársaságtól eurómilliókat hozó, jelenleg a Marussiánál versenyző Max Chilton. A német Auto, Motor und Sport szerint a brit pilóta, akinek helyére nagyon szeretné benyomni Kevin Magnussent a McLaren, 12 millió eurós szponzori hátszelével ülne át a Force Indiába, ráadásul Adrian Sutil mellé. Ez azt is jelenti, hogy Paul di Resta helyzete szintén bizonytalan, amit a skót sem tagad. “Igen, elég zavaros a helyzet. Ki ne aggódna ilyen helyzetben?” – mondta di Resta a Telegraphnak.

Hülkenberg szempontjából tovább árnyalja a képet, hogy a Sky Sports kommentátora, Mark Hughes úgy tudja, hogy a Williamstől távozóban lévő Pastor Maldonado az elmúlt 24 órában megállapodott a Lotusszal. Egy korábbi bejegyzése szerint a venezuelai a Sauberrel is tárgyalt, ahol Hülkenbergnek szintén nincs sok esélye, mert a csapat akár két fizetős pilóta szerződtetésére is hajlik.

A svájci Blick úgy jellemezte Hülkenberg és menedzsere jelenlegi helyzetét, hogy “álmatlan éjszakáik” vannak a kialakult helyzet miatt.

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.