F1: Lauda kiakadt a Brawn-pletykán

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.30. 11.30

A Mercedes-csapat címzetes elnöke szerint csak szarkavarás a csapatfőnök, Ross Brawn távozását illető hír, csak a szezon végén lesz döntés.

A BBC kedden a Mercedes ügyeiben eddig mindig jól tájékozott szakkommentátora, Eddie Jordan értesülései alapján arról tudósított, hogy eldőlt, a csapatfőnök, Ross Brawn távozni fog az alakulattól 2013 végén.
A hír az előzmények alapján teljesen logikus és hihető, azonban a csapat címzetes elnöke, Niki Lauda kategorikusan cáfolta a megjelenteket.


“Utálom ezt a szarkavarást. Teljes baromság ez a spekuláció. A helyzet tiszta: nem olyan rég beszélgettünk Ross-szal, és megegyeztünk, hogy a brazíliai szezonzárón visszatérünk a témára, majd akkor mondja meg, hogy marad vagy megy-e” – mondta a Daily Mailnek. 
“Én igyekszem mindent megtenni, hogy maradásra bírjam, de nem én döntök, hanem ő. Ha marad, akkor ő lesz a csapatfőnök – és csakis az -, ha nem, akkor visszavonul” – utalt arra spekulációra, miszerint a Mercedesnél 2014-től új vezetési struktúrát szeretnének, amelynek keretében Toto Wolff vinné a gazdasági-politikai ügyeket, míg a műszaki oldalt a McLarentől átcsábított Paddy Lowe irányítaná, Brawnt pedig a háttérbe tolnák valamilyen más pozícióba.
“Az új autó, az új motor érkezésével, a sok jövő évi változás miatt bízom benne, hogy nem fog távozni. Különben is, miért most döntene a távozás mellett, amikor nagy csatában vagyunk a konstruktőri bajnokságban a második helyért? Mi egyáltalán nem sürgetjük” – tette hozzá az osztrák.
Lauda cáfolata ellenére az F1 ura, Bernie Ecclestone is úgy tudja, Brawn nem marad a Mercedesnél. “Szerintem már eldöntötték, hogy Ross menni fog, vége az ügynek.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.