Vettel: Ez életem legszebb napja!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.10.27. 12.40

Sebastian Vettel láthatóan keresgélte a szavakat indiai győzelme után, amely a negyedik világbajnoki címet jelentette számára. A németnek fájt, hogy korábban kifütyülték.

Sebastian Vettel (1.): “Szeretném megköszönni a nézőknek, fantasztikus volt, ahogy fogadtak. Sajnálom, hogy jövőre nem versenyezhetünk itt. Átmentem a célvonalon, és azóta gondolkozom, hogy bármit mondani tudjak. Elképesztő szezon volt, erős volt a csapat, rengeteget kaptam tőlük. Óriási érzés, hogy értük is versenyezhetek. Egész idényben fenomenális volt az autó, hihetetlen munkát végeztünk. A gumiégetős ünneplésen nem gondolkoztam, a mérnököm mondta, hogy a szokásos dolgokat csináljam, de ez most másképp alakult. Annyian vannak itt a lelátón, valamit adni akartam nekik. Nagy köszönet mindenkinek, aki támogatott minket, nem volt ez könnyű szezon, még ha annak is tűnt kívülről. Nehéz volt az is, hogy sokszor kifütyültek, ráadásul akkor is, amikor semmi rosszat nem tettem, de sikerült ezen is felülkerekednem. Teljesen elsöpörnek most az érzelmek, ez életem egyik legszebb napja. Mindig próbálok arra visszagondolni, amikor kicsi voltam, akkor minden elérhetetlennek tűnt, most meg itt állok négyszeres győztesként. A gokarttól kezdve mindenkinek meg kell köszönnöm, mindig próbáltam tanulni. Nagyon erős a mezőny, és ebben sikerült győznöm. Nem érzem öregnek magam, ennyi mindent ennyi idő alatt elérni szinte hihetetlen. Tíz év múlva talán nehéz lesz visszakapaszkodnom erre a szintre, és akkor még jobban át fogom érezni ezt a teljesítményt.”

Nico Rosberg (2.): “A rajt egy kicsit rossz volt, Massa megelőzött, és egy ideig nem tudtam visszaeelőzni. A taktika jó volt, ezzel sikerül elé kerülnöm. Jó volt a kocsi, fontos volt, hogy egy jó hétvégénk legyen és sok pontot szerezzünk, mert szeretnénk megszorongatni a Ferrarit és a második helyet elcsípni. Sebastianék fantasztikus munkát végeztek, megérdemelték a világbajnokságot, jövőre mi is megpróbáljuk megnehezíteni a dolgukat.”

Romain Grosjean (3.): “Egy fillért sem tettem volna ma a dobogós helyre! Nagyon bátor taktikát dolgoztunk ki, nem játszhattuk a szokásos biztonságos játékot. Nehéz volt átverekedni magamat a mezőnyön, de fantasztikus volt a csapat és az autó. Kimi nehéz helyzetben volt, kívülről próbáltam megelőzni, és nem látott. Egy kis időt veszítettem, de ez nem számít, itt vagyunk a dobogón, és nagyon erős az autónk a szezon végére. Nem volt egyszerű verseny, de a tegnapi 17. hely után mindannyian egyetértettünk abban, hogy nagyon bátornak kell lennünk. És az autó ugyanolyan jó volt, mint pénteken, és elértük a dobogót. Úgy érzem, lendületben vagyunk, kifizetődik a sok munka, amit elvégeztünk. Jól érzem magam, imádom az F1-et és imádom az ülésemet.”

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.